: LoL arkadaşlar uygulamasına yeni eklenti !!PANOLAR!!
Ben de istiyordum bunun olmasını artı
: Gümüşten Nasıl Çıkılır ?
Jungle da hecarim oynamanı tavsiye ederim. Onun dışında bir şey söyleyemem çünkü ben de silver 1 den gold'a çıkmaya çalışıyorum :D
: Blitzcrank Ezreal Saçmalığı
Morgana e falan atınca da kolu havada kalıyo ya :D Çok komik oluyo.
: Turuncu Öz kazanmak
Evet verdim ama sonradan vazgeçtim çünkü turuncu öz kazanımı kolaylaşırsa zaten hextech sandıklarından güzel kostümler çıktığı için rp satın alımları muhtemelen epey azalacak. Bundan dolayı riot hextech sandıklarından güzel kostüm çıkma ihtimalini kısmak zorunda kalacak. Böyle iken en azından güzel kostümler çıkarıp zor olsa da açabiliyoruz.
: SOLO HERO ÖNERİLERİ
Urgot’u mutlaka al en az Darius kadar güçlü. Camille’i de öneririm biraz zor ama.
: marius
Harika olmuş başarılarının devamını s.. öhm dilerim
Riotçu Yorumları
: RİOT DÜZELT ARTIK ŞU SORUNU LÜTFEN
Benim de çok lp’m gitti aynı sorundan ötürü
Riotçu Yorumları
: ÇOK ÇOK ÖNEMLİ BİR BUG
Kesinlikle atacak arkadaşlar ben 1600 rp yim
: izle kazan görevini yapamıyorum
Riotçu Yorumları
: Sylas ı ne hale getiridiniz tamam güçlüydü de 3 kere nerflendi şimdi bidaha nerf. Yeni pasifi zaten çöp. E hayatta kalma olasılığını arttırıyordu şimdi daha çok riske girmesi gerekiyor. W nun iyikeştirmesini 5-10 hep arttırarak göz boyamışsınız yazık rito yazık.
Gerçekten sylas’ın üstüne neden bu kadar gittiklerini ben de anlayamadım. Zaten kazanma oranı %50 nin altında olan bir şampiyon ve gerçekten oyundaki çoğu şampiyonun yanında fazla zayıf kalıyor.
Zekuos (TR)
: CAMİLLE Mİ? QUİNN Mİ?
Camille ile erken oyunda koridorunu kazanıp birkaç kill alabilirsen diğer koridorlara roam atarak rahatça oyunu kazanabilirsin. Ama quinn nasıl bir hero bilmiyorum.
: Yeni Nasus un bozuk olması
Bence de oyunun en bozuk herolarından şu anda. Adam feedlese bile tank kasıp 10. dakikaya kadar falan farm yapsa rahatça kesiyor seni
undead27 (TR)
: Düşük eloda sur mu veriyorlar ? Karşı takım geç oyunda güçlenen takım ve erkenden 2-3 katliam yapmışlarsa bu maçı kazanmak imkansıza yakındır.Oyun bilgisi yüksek insanlar genelde 15. dakikada sur veriyorlar,kaybedeceklerini anladıkları için zorlamıyorlar.Bende erkenden sur vermeye çalışıyorum ama takım kazanacağını sanıp sur vermiyor ve yarım saatim boşa gidiyor.Daha hızlı maç atmak varken neden kaybedeceğim maçı yarım saat oynayım ?
Ben şu mantıkla son saniyeye kadar devam ediyorum: Late’de rakibin bir hatasına gider oyun. O yüzden late herosu early herosu farketmiyo. Ama yüksek liglerde bu hataların yapılma olasılığı daha düşük. O yüzden yüksek eloda daha mantıklı olabilir haklısın.
: Avantaj garanti kaybedeceğin bir oyunla vakit kaybetmemek.
İşte burada yakaladım düştüğünüz akılsızlığı. Dereceliye rekabetçi oyun oynamak ve lig yükseltmek için girersin. Kaybedersen de aynı lp gidecek sur verirsen de.Yani kaybetme ihtimalin yüksek olsa bile sur vermenin bir anlamı yok. Gidecek 10-20 dakika senin için çok önemliyse kapalı girersin kardeşim.
Riotçu Yorumları
: 4 Sup 1 Adc Yapacak Destek Main Arkadaşlar Aranıyor!
Nightlyy (TR)
: 9.9 yamasından itibaren fps düşüşü
Evet var kardeşim var bende de var herkeste var ama riotun umrunda değil yeni kostümler yeni şampiyonlar çıkarmaları lazım
: Client çok mu kötü ?
Bu clienti yapan yazılımcı kör oldu
Uzunerr (TR)
: Bu Bir Şans Oyunu
Okumadım ama başlığa tamamen katılıyorum
OnrDmrcn (TR)
: 10 cevher ile alırsın knk bende onun için biriktiriyorum ama daha 3 adet var :(
Kaç cevherim olduğuna nasıl bakıyorum ve cevherler nasıl biriktiriliyor reis
Riotçu Yorumları
Riotçu Yorumları
xcent56 (TR)
: Feeder ve Cahillerden nasıl kurtulucaz ?
Bilerek besleyenlerin sayısını reportlayarak azaltabilirsin. Cahillerden kurtulmanın çözümü ise yok. Sen ve ben de dahil tüm insanlık cahil. En büyük cahilliğimiz de hangi konuda cahil olduğumuzu bilmememiz.
Riotçu Yorumları
Adamlar (TR)
: Oyun benle dalga geçiyor
Sen de oyunla dalga geç
: 9.11 YAMASINDAN SONRA DROP GİRMESİ TAKILMALAR KASMALAR VE FPS DÜŞMESİ YAŞIYORUM
Aynen öyle bende de oluyor aynı sorun. 60 fps sabit alırken aniden 10 lara kadar düşüyor. 10 saniye kadar falan kalıyor öyle.
Y4N1K57 (TR)
: OTP NASIL OLUNU VEYA KORİDOR SEÇME
Otp olma bence :D O ne öyle yıkık gibi 2 milyon katarinalar yasuolar... Hayatsız diyorum ben onlara. Zaten lol gibi bir oyunda tek şampiyonu çok iyi oynasan da bir yere varamazsın. Farklı farklı şampiyonları da iyi oynayabilmen lazım.
GS Zeus (TR)
: Yeni yamada gelen FPS sorunu
Ben de sabit 60 alıyordum son yamalardan sonra aniden 10 lara kadar düşmeye başladı
Fean (TR)
: Zaten öyle, elo mantığı ne işe yarıyor sanıyorsunuz siz?
Ben öyle aşırı iyi oynayan kda sı aşırı yüksek olan win rate i çok fazla olan biri değilim. Neden bu adamlar bana geliyor o zaman elo mantığı varsa ?
: Bazı şeylerin değerlerini nasıl kaybedince anlıyorsak aynı şekilde sınırsız ban yediğin de anca aklı başına gelen insanlar da olacaktır . Oyuna geri döndüğünde belki de senden daha iyi bir oyuncu olacak nereden biliyorsun ?
Anlatamıyorum adama... O zaman ban olayı tamamen ortadan kalksın nasıl olsa herkes yeni hesap açıp istediği gibi devam edebiliyor yoluna ?
: Saçma sapan konuşuyosun belki adam şifresini epostasını unuttu adam challanger ne olcak başlamayacak mı sırf sen ezilme diye. Bu arada ligine sadece mouse ile tuşlara basmadan çıkarım? bahane arama
Challenger adam şifresini e-postasını mı unutacak ? :D
: YENİ YAMADAN SONRA GELEN FPS SORUNU
Bende de aynı son zamanlarda ortaya çıktı
: o KADAR İYİ BİR OYUNCU DEĞİLİM !!!
Daha iyi oyunların olması dileğiyle :)
: O anki tutumlarından dolayı ceza yedi diye bir daha akıllanma şansı yok yani sana göre . Asıl senin cevabın komik :D
Bu oyunu oynayan herkesin aklı var fikri var. Herkes neyin ne kadar iyi neyin ne kadar kötü olduğunu biliyor. Sınırsız ban yiyecek kadar büyük bir suç işlediyse akıllanma gibi bir seçeneği olamaz.(Örnek : Bilerek beslemek, değerlere küfür, trollemek) Bu hataları yaptıktan sonra oyuna tekrar geri dönebilecekse o oyunu onun yüzünden kaybeden insanların da vaktini ve lp’sini geri versinler ?
: Challanger adamın hesabı ban yediğinde bir daha oyuna başlayamasın senin mantığına göre?
Söylediğin şey o kadar komik ki. Cidden söylediğin şey mantıklı mı sence ? Bi yazdığını baştan sona tekrardan okuyup değerlendirir misin ? Eğer anlamadıysan yaptığın saçmalığı açıklayayım sana : Bir oyuncunun banlanmasındaki amaç o oyuncuyu uzaklaştırmaktır. O challenger adam sınırsız ban yemediyse oyuna geri döner. Sınırsız ban yediyse bunun amacı zaten adamın oyuna girmemesini sağlamaktır. Banlandıktan sonra yeniden hesap açıp oynayacaksa o banı atmanın ne anlamı var ? Yani cevabım şu ki evet banlandıysa bir daha oyuna başlamasın.
Riotçu Yorumları
RxName (TR)
: LOL YENİ GELECEK GÖRSEL REWORKLAR
Tryndamere in görünüşüne ve animasyonlarına rework geldiyse çok sevinirim
: HANGİ JUNGLE SIKILMAYACAĞIM
Camille alma jungle ı berbat dönüyor ve buildiyle jungle rolü uyumlu değil Udyr de kayn de sıkıldığının iki katı fazla sıkılırsın Aatrox oynayabiliyorsan bayağı güçlü jungle da bence şu anda Urgotu da deneyebilirsin ama ben jungle urgotu beğenenedim Tek atan suikastçıları hiç oynayamadım jungle da ama eğlenceli oluyorlar sanırım o yüzden rengar ve khazix i deneyebilirsin
: Akali mi Urgot mu
Akali ani hasar veremeyen bir suikastçı, nerf üstüne nerf yiyor riot un şamar oğlanıdır Urgot ise yakın zamanda temiz bir güçlendirme yemiş yenilmez’i 1 saniyede falan aktifleştirebilen ve sonsuza kadar devam ettirebilen bir dövüşçü Seçim senin
: Yok kardeşim cezada almadım bende gelmesi lazım die biliyorum 1 kere kutuck geldi kutucukdan sonra baya bi s aldım katarinayla belki s+ alınca geliyordur dedim ama yok hala gelmiyor
S- alıyorsan gelmez s ve s+ almalısın buna rağmen gelmiyorsa aptal istemciyle alakalı bir sorundur bana olmuştu öyle çık gir gelir
Gabranth (TR)
: Kötü PC'si olan oyuncuların çoğunda kasıyor (ben dahil).
Benim de pc kötü ama anlam veremediğim şey oyunun kasmayıp lanet istemcisinin kasması. Ya bir istemci nasıl oyundan daha çok kasabilir !
Udist (TR)
: Merhaba
Sana da merhaba
Riotçu Yorumları
Riotçu Yorumları
: Antrenman modu gir 2.5 saldırı hızı yap sağa sola oto spamle 5-10 dk elin alışır kaçırmazsın.
Tavsiye için sağ ol denicem. Bi de auto attack’a bırakmak sağlıklı mıdır ? Olabilecek en iyi şekilde yapıyor mu düz vuruşları auto attackta ? Yoksa bana geldiği gibi takıla takıla mı yapıyor ?
Riotçu Yorumları
Mryega (TR)
: Bir irelia main olarak talonu öneririm düşük elodan çıkmanın en iyi yolu bana göre roam atmak vs bu yüzden daha kolay daha efor gerektirmyen bir karakter olan talonu öneririm (ama irelia late de daha güçlü)
İrelia latede iş yapıyor mu ? Ben latede düşüyor sanıyordum
Devamını göster

alninincatina

120. SEVİYE (TR)
Oy Almış
KONU AÇ