: kanka ne yaptılar sana XD
dellendirdiler{{summoner:14}}
: Eğer tavsiye veya yorum istermiyorsan, yanlış yerde yanlış şeyler paylaşmamalısın :)
Yoo yorum yapabilirsiniz ama tavsiyenizi kendinize saklayın ihtiyacım yok!
: Eğer oyununa gelen yasuo lardan memnun değilsen, banlayabilirsin veyahut o 0-10 giden yasuodan iyi oynadığını düşünüyorsan oyunu rahatlıkla taşıyıp kazanabilirsin, unutmaki hayatı herzaman kendinde aramalısın :)
senden tavsiye isteyen mi oldu aslan parçası ?
Riotçu Yorumları
Riotçu Yorumları
Luxeøn (TR)
: Aslında hayır, giriyorlar. Her skin çıktıktan 4 veya 6 ay sonra indirime giriyor. Ebedi kostümlerinki de aylar içerisinde mi bilmiyorum fakat Elementalist Lux girmişti. Yani girecek bu da. Sadece vaktinden emin değilim. {{sticker:slayer-jinx-unamused}}
ben o kadar beklemem alırım -_-
Riotçu Yorumları
Marishe (TR)
: İyi geçinelim (Clash Turnuva)
Her oyun win vaad edemem ama yoldaşlık edebilirim sihirdar vadisinde.
Riotçu Yorumları
Riotçu Yorumları
Riotçu Yorumları
: Turnuvalar İçi Çok İyi Oynarım İsterseniz Vs Bile Atarım İnsanlar Lige Bakıyor Bu Yanlış.
: op ve izi?
> [{quoted}](name=ıIı YaĞmuR ıIı,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=RIR0VgHi,comment-id=00000000,timestamp=2018-03-27T15:16:24.415+0000) > > op ve izi? izi=easy= basit yani aşağılamaktır
Riotçu Yorumları
: ya sus achi ya knk :D Saçmalıyorsun bence :P hani belki nerf yemeyi hak ediyorsa bile sen zaten gerçek hasar vuran karakterle sölüyon o rakamları :D
la olm ultisine bişey dediğim yok adam pasifiyle bile true vuruyor sürekli ayıp be
: kardeşim iyi misin? Ultisine bir işe yaramıyor karakter zaten zırhını delip geçiyor GERÇEK HASAR VURSA NE YAZAR! bunun anlamı karakterin sadece Q su ve W su gerçek hasar vurucak! E si ve Ultisi normal ad veren yada direk hasar vuran etkilerden daha çok kazanıyor OLAMAZ ADAM 1200 TRUE DAMAGESININ %30UNU TRUE DAMAGE OLARAK DEĞİŞTİRDİ LAN NE DEĞİŞİYOR BURADA ZATEN!
kardeşim ölüm raporuna mı inanıcam sana mı ?
Riotçu Yorumları
: sinir hastasının oynamaması gereken bir oyun zaten lol
> [{quoted}](name=makaramus,realm=TR,application-id=Qeh6cW0x,discussion-id=sLc2zoRK,comment-id=0000,timestamp=2018-03-22T16:09:35.198+0000) > > sinir hastasının oynamaması gereken bir oyun zaten lol ben oynuyorum xD
Riotçu Yorumları
Riotçu Yorumları
Riotçu Yorumları
: RP fiyatları 21 Mart’ta güncelleniyor
Riotun yapabileceği bir şey yok... gerek döviz kurları gerek enflasyon zirvede. Okula giden küçük kardeşlerimiz için bunu anlamak zor olsa da yetişkin ve ticaretle uğraşan kişilerin bu konuya ses çıkaramayacağı kesindir. Bende enflasyon gereği gerek emek gerek ticaret ilişkilerimde eskiye nazaran daha pahalı ücretler alıyorum buna mecburum yoksa çarkı döndüremem. Neyseki türkiye sunucusu var ki biraz da olsa daha ucuz alabiliyoruz.
: GALAKTICOS ŞAMPİYON!!!!
şampiyon beşiktaş her yerde
Kneiboi (TR)
: "XX" Kromozomuna sahip DUO Arıyorum
XX neydi neydi neydi...
Riotçu Yorumları
Riotçu Yorumları
Chu Jin (TR)
: Platin ligi : Yeni nesil bronz elodur. Platin liginde olanlara acil şifalar diliyorum. **Bende platin ligindeyim :( **
ya bu deveyi gütmeli ya bu diyardan gitmeli öyle görünüyor. iyi davranıyorum olmuyor trollüyorum olmuyor sövüyorum olmuyortakıma uygun pickler seçiyorum olmuyor kendi başıma taşıyabilecek pick yapıyorum yine olmuyor yine olmuyor.
: 16 ocakta ligler sıfırlanıyor dostum merak etme ^-^
yetmez ki komple plattakiler atması lazım bronza temizlenmez yoksa.
Riotçu Yorumları
: 2017 Sezonu Elo Boost Cezaları Hakkında
taktik maktik yok ban ban ban
: o zaman yüksek ligte olmayla düşük ligte olmayı belirleyen şey ne sence? diğerleri neden senden daha yüksek ve ya düşük ligte? Sorunun cevabı şu; aslında league of legends neredeyse mükemmele yakın bir dereceli rekat sistemine mevcut bir oyun. Neredeyse diyorum çünki her yamada bir yerden kısarken diyer yerden fazlalığı çıkan bir şampiyon oluyor ve bunu dengelemek imkansız. Bu yüzden yaptıkları şey tam olarak op şampiyon rotasyonu yapmak. Neyse konudan çok ayrılmayalım, Oyunlarında lanelerin kazanma ve kaybetme oranı %50 bu da demek oluyor ki 3 lane olduğunu düşünürsek senin dışındaki lanelerin her birinin kazanma oranı %50. yani %25 ihtimalle ikisi de kaybedicek ya da kazanıcak. Bunu söylerken hesaba kattığım şey şu, Sen laneni "Her Zaman" kazanıyorsan oyunların %25 ini kaybedip %25 ini feedlesen de kazanman lazım %50 sinde ise senin oynayışına bağlı. Ne kadar kötü oynarsan oyna "bilerek beslemeyi katmıyorum" win raten %25 in altına inmez, (zamanında bronzdaki çoğu kişiye bakmıştım bronzdaki) aynı şekilde de normal bir insanın win ratesi %75 in üstüne çıkmaz. buna ormancı etkenini de katarsak oyuncuların ortalama olarak yeteneklerine bağlı bir şekilde win rateleri %35-%65 arası değişir (son %5 ler çok üst düzey ise). Gelelim çoğu oyuncunun yakındığı yazı tura olayına, işin içinde tabi ki biraz şans var fakat bu şans yine sana bağlı. O %25 lik kaybediceğin oyunlarda fed olmana rağmen taşıyamaman normal, Fakat sen o oyunu kesin kazanıcağın %25 lik kısımda iyi oynayıp (senin oynayışının farketmiyeceği oyunlar) senin oyunlarını etkileyecek %50 lik kısımda kötü oynarsan düşmeye ve tam tersinde ise çıkmaya başlarsın. Umarım anlatmaya çalıştığımı anlamışsınızdır
hocam ne yazıkki anlamadım bir sürü oran katmışsın iyice karman çorman olmuş eleştirimi yoksa benim haklı olduğumu savunduğun bile anlaşılmıyor...
Riotçu Yorumları
: Zoeyi nerede oynayacaksiniz ve tutar mı ?
: takımında Kogmaw olunca chogathın işlevi fazla kalmıyor bence
kog gibi odun bir şampiyonu yemesi 1 sn bile sürmez bence vursa keserde vurdurmaz
Riotçu Yorumları
: 22 Eylül'den Dünya Şampiyonası' nın son günü bitene kadar alabileceksin dostum
Riotçu Yorumları
: Özelleştirilmiş Pano Başlıkları | [ÖNERİ]
bence bunlara hiç gerek yok eski forumu geri versinler kaafi benim için
: beyler sizce kaynn mı yoksa ornn mı ?
KheriaBS (TR)
: YARDIM EDERMİSİNİZ?
gom player indirip birlikte aç ile çalıştır
: Kostüm Birleştirme
sende bulunan şampiyonlara geliyor diye biliyorum
: Shyvana oynayan mı kaldı?
> [{quoted}](name=Trištânâ,realm=TR,application-id=q0F1jLXj,discussion-id=N65uWbch,comment-id=00040000,timestamp=2017-08-24T12:00:35.463+0000) > > Shyvana oynayan mı kaldı? Kendime hakaret sayarım bunu
: Eşleşmede ki lig dengesizliği
normal gamede -30 level bile gelebilir
: evlenmeye en uygun şampiyon
shyvana kim ki zaten
Memphìs (TR)
: Ornn Jungle mı Solo mu?
ikisini de dene tarafını seç :D
EqurcHi (TR)
: Sizcede LUCİAN AŞIRI GÜÇLÜ değil mi ?
lucian iyi durumda şu anda aşırı güçlü adc tristanadır
: Hakaret etmediysen, sataşmadıysan ya bilet at ya da buradan reform kartını paylaş bir hata varsa yardımcı oluruz.
yapıştırsaydın ya şunun konuşmasını mosmor olsaydı xD
Mhmet468 (TR)
: ORNN
şampiyon notlarını okumanı tavsiye ederim
Melanj (TR)
: Yeni çıkartmalar Panolar'da!
shyvana kimki zaten çıkartması olsun {{champion:102}}
: RİOTÇUM 2 MİLYON TANE ANAHTAR BİRİKTİ RESMEN
http://prntscr.com/gapmn3 yolla bana anahtarları
Devamını göster

achi

66. SEVİYE (TR)
Oy Almış
KONU AÇ