: Benim açımdan sorun yok, bilgi vermek için yazdım. Yeni projeleri farklı sunucularda çalıştırırsanız sorun yaşamayacağınızı düşünüyorum. Kolaylıklar diliyorum. Saygılarımla.
Çok teşekkürler bilgi verdiğin için <3
: Merhabalar. Şu anda "Uygulama Hatası" veriyor. Explorer, Chrome, Firefox ve Opera konrol ettim. Sizlerde kontrol ederseniz memnun olurum. Saygılarımla.
Merhaba. Maalesef, site bir anda aşırı ilgili nedeniyle ne yapacağını şaşırdı :( şu anda hatayı gidermek için çalışıyoruz, kısa sürede düzelmiş olacak. Kusura bakmayın <3
Gaxelite (TR)
: Mükemmel bir sistem 😍
: rito abla ben nası yardım edebilirim :D {{sticker:cass-cry}}
Bağlantı Durumu sitesindeki "Konum ve İSS Hakkında Görüş Bildir" özelliğini kullanarak, bir de karşına çıkan kısacık anketi doldurarak bize yardımcı olabilirsin <3 {{sticker:sg-lux}}
: Efsane [#4] : Suikastçı
Yaaa muhteşem olmuş! Hayal gücüne ve yüreğine sağlık ♥ Laura teleport gücünü kullanabilir gibi geliyor bana, devamını heyecanla bekliyoorum :)
: Güzel bir sistem. bebe{{champion:516}} :D
Beğenmene çok sevindiiik :) {{sticker:katarina-love}}
: Bulunduğum bölgede TTNet'in SuperOnline'dan daha iyi puan aldığını gördüm, resmen özgüvenim arttı :)
Kafa1234 (TR)
: riot bey gözlerimde sıkıntı mı var beylikdüzüne taşınıok superonline 3ms yazıyor :O
Riot bey yerine abla geldi :) Gözlerinde bir sıkıntı yok, olmasın da <3 Bağlantı Durumu'nda gördüğün ms ile oyun içerisindeki ms bir olmayabilir, bu da geliştireceğimiz kısımlar içerisinde; ancak hangi kutucuğa bakarak ms'i kontrol ettiğin de önemli tabii.
: bunun da 1 yıl beta yolu var {{sticker:slayer-pantheon-popcorn}}
Beta ile bir müddet sizin görüşlerinizi alıp konum ve iss bilgilerinin doğruluğunu artırdıktan sonra beta sürecinden çıkacağız. O kadar sürmeyecektir, yakın zamanda bitirmeyi planlıyoruz :)
: Ya niye her şeyimi eksiliyosunuz yetherrrrr
Ya senin istediğin + olsun <3 ++++++++++++
: bu şey bendeki pingi düşürüse çok güzel olur bide benim ping 30/40 arası ama arasıra bağlantı kopuya yardım edebilirmisiniz{{champion:516}}
Yiğiiiit selam! Bağlantı Durumu pingini direkt düşüremez ama "Ne Yapabilirim?" sekmesindeki önerilerden biri belki pingini düşürmene yardımcı olabilir. Oraya da bir göz atmayı unutma. Riot Tilki'nin dediği gibi Destek ekibine bilet atarsan da sana detaylı yardımcı oluruz <3
pangeya (TR)
: ***
> [{quoted}](name=pangeya,realm=TR,application-id=RtTK3gyl,discussion-id=sf3hFEZb,comment-id=0006,timestamp=2017-08-24T15:00:31.449+0000) > > **dolandırıcı bu arkadaşlar linke tıklamayın, hesabınızla giriş yapmayın çalınabilir** Deme öyle amaaa aşkolsun sana ya {{sticker:zombie-brand-facepalm}}
: Yanıt yazmayın rioterlar !
> [{quoted}](name=Güçlü Rumble,realm=TR,application-id=RtTK3gyl,discussion-id=sf3hFEZb,comment-id=0005,timestamp=2017-08-24T14:54:07.096+0000) > > Her oyunumda delay giriyo kafamda warwick beliriyor yanımda 3 kişi beliriyor ama 93 vermiş aylık ortalamaya. Bi bırakın ya. Eğer skorunla bağlantı deneyiminin uyuşmadığını görüyorsan karşına çıkacak kısacık anketimizi doldururken bunu belirtebilir misin? Puanın 93 olması ve buna rağmen sürekli delay yaşıyor olmanın farklı nedenleri olabilir. "Ne yapabilirim?" kısmını da, bu sorunları nasıl giderebileceğini anlatmak için hazırladık. Tüm bunların dışında Beta olduğu için puanının hatalı görünmesi olasılığı da var elbette. Dediğim anketi doldurarak bunu inceleme fırsatını bize vermiş olacaksın <3
: Bazı yerlerde konum hataları falan var sanki
> [{quoted}](name=Trištânâ,realm=TR,application-id=RtTK3gyl,discussion-id=sf3hFEZb,comment-id=0003,timestamp=2017-08-24T14:47:43.419+0000) > > Bazı yerlerde konum hataları falan var sanki Evet, yakın yerleri algılayıp hatalı konum gösterebilir. Konum ve İSS Hakkında Görüş Bildir düğmesini kullanmayı unutma lütfen :)
  Riotçu Yorumları
: Bi an gerçekten kostüm vereceksiniz sandım rito.Ayıp ediyosun :P
> [{quoted}](name=SerialRapper1,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=2dzIGgdF,comment-id=0006,timestamp=2017-07-28T16:16:29.875+0000) > > Bi an gerçekten kostüm vereceksiniz sandım rito.Ayıp ediyosun :P Hahahah işe yaramış demek ki {{sticker:zombie-nunu-hearts}}
: _**leagueoflegends.com email.leagueoflegends.com email.riotgames.com riotgames.com riotgames.zendesk.com**_ Bunları görünce ben de sorayım dedim. Bana çok gerçekçi görünen bir link geldi hemide sahici siteden galba sanırsam. Tıklayammı Felinex? [http://tr.leagueoflegends.com/tr/page/bedava-kostum-nasil-kazanilir](http://tr.leagueoflegends.com/tr/page/bedava-kostum-nasil-kazanilir) {{sticker:slayer-pantheon-popcorn}}
> [{quoted}](name=Riot Xecthar,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=2dzIGgdF,comment-id=0005,timestamp=2017-07-28T12:41:32.812+0000) > > _**leagueoflegends.com > email.leagueoflegends.com > email.riotgames.com > riotgames.com > riotgames.zendesk.com**_ > > Bunları görünce ben de sorayım dedim. Bana çok gerçekçi görünen bir link geldi hemide sahici siteden galba sanırsam. Tıklayammı Felinex? > > [http://tr.leagueoflegends.com/tr/page/bedava-kostum-nasil-kazanilir](http://tr.leagueoflegends.com/tr/page/bedava-kostum-nasil-kazanilir) > > {{sticker:slayer-pantheon-popcorn}} Ben bu linki çok beğendim, tertemiz gözükiy. Tıklamazsan ayıp xD
: Resmi site olmasa zaten tıklamazdım. Butonun üzerine gelince site ayrıntısı görünüyor.
> [{quoted}](name=Mark of Assassin,realm=TR,application-id=RtTK3gyl,discussion-id=OGpkK8wN,comment-id=0001,timestamp=2017-07-28T10:42:41.044+0000) > > Resmi site olmasa zaten tıklamazdım. Butonun üzerine gelince site ayrıntısı görünüyor. Yaa bazen öyle bir link yapıyorlar ki aynı bizim resmi sitemizin linki gibi görünüyor :( Çook dikkatli olmak lazım <3
C9kahv6 (TR)
: Umarım hesabımı geri alırım {{sticker:zombie-nunu-tears}} teşekkürler yardımın için.
> [{quoted}](name=C9kahv6,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=2dzIGgdF,comment-id=00030000000000000000,timestamp=2017-07-28T10:29:32.552+0000) > > Umarım hesabımı geri alırım {{sticker:zombie-nunu-tears}} teşekkürler yardımın için. Rica ederim, umarım yakın zamanda çözülür sorunun {{sticker:slayer-jinx-catface}}
: Riot bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
Yaaaaa <3 Daha önce kimse söyledi mi bilmiyorum ama bedava RP, kostüm, çekiliş linklerine ne olur dıklamayın xD
C9kahv6 (TR)
: Aslında bu kadar çok bilet atmamın nedeni hangi konu üzerinden bilet atmam gerektiğini bilmemdi cevapladığın için teşekkürler.Hesabı mı geri alabilir miyim ?Ya da askıya alınmamanın bi süresi var mı e-posta adresime uzaklaştırma hakkında hiç bir bilgi gelmedi
> [{quoted}](name=C9kahv6,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=2dzIGgdF,comment-id=000300000000,timestamp=2017-07-28T05:04:31.857+0000) > > Aslında bu kadar çok bilet atmamın nedeni hangi konu üzerinden bilet atmam gerektiğini bilmemdi cevapladığın için teşekkürler.Hesabı mı geri alabilir miyim ?Ya da askıya alınmamanın bi süresi var mı e-posta adresime uzaklaştırma hakkında hiç bir bilgi gelmedi Disiplin işlemi değil de güvenlik nedeniyle askıya alma olduğu için e-postana bilgi gelmiyor, çünkü hırsızlar e-postanı da ele geçirmiş olabilir(di). Hesabını ne zaman geri alabileceğini ancak sana yardımcı olan arkadaşlarım bilebilir. Hesabı oluşturan kişi olduğunu onayladıkları anda hesabını sana teslim ederler zaten <3
xTeaq (TR)
: Merhaba bir arkadaş benim hesabımı çalmaya çalıştı iyiki bu konu hakkında bilgilendirilmiştim ! Eger bilmesem girer hesap bilgilerimi girerdim ! arkadaşın resmini aldım ! ! ! https://hizliresim.com/YN8njD İsmi : Ciller1905 RİOT EKİBİ LÜTFEN BU ARKADAŞI BANLAYIN !!!
> [{quoted}](name=xTe%%,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=2dzIGgdF,comment-id=0004,timestamp=2017-07-27T18:48:50.157+0000) > > Merhaba bir arkadaş benim hesabımı çalmaya çalıştı iyiki bu konu hakkında bilgilendirilmiştim ! Eger bilmesem girer hesap bilgilerimi girerdim ! arkadaşın resmini aldım ! ! ! https://hizliresim.com/YN8njD İsmi : Ciller1905 RİOT EKİBİ LÜTFEN BU ARKADAŞI BANLAYIN !!! Harikasın, ellerine sağlık! Belki bu hesap da çalınmıştır aynı yöntemle ve bağlantıyı gönderen de çalan kişidir, bilemiyorum tabii :( Arkadaşlarımız inceledikten sonra gerekeni yapacaklardır merak etme. Çok teşekkürler!
C9kahv6 (TR)
: Benim de hesabım çalındı şifresini değiştirdim ama 1 gün sonra uzaklaştırma aldım ne nedeni belli ne de süresi yardım eder misiniz ?
> [{quoted}](name=C9kahv6,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=2dzIGgdF,comment-id=0003,timestamp=2017-07-27T17:01:07.505+0000) > > Benim de hesabım çalındı şifresini değiştirdim ama 1 gün sonra uzaklaştırma aldım ne nedeni belli ne de süresi yardım eder misiniz ? Gördüğüm kadarıyla hesabı çalan kişi hesabından bu bağlantıları arkadaş listendekilere göndermiş :( Bu işlemler fark edilince de hesabın güvenlik nedeniyle askıya alınmış (başkalarına da bu linkler gitmesin diye). Şu anda birçok biletin görünüyor sistemde ama sen yeni bilet gönderdikçe yanıt verme süremiz uzuyor. Biraz sabredersen destek ekibi sana yardımcı olacaktır, meraklanma. Geçmiş olsun şimdiden.
zaferben (TR)
: bene kaptırdım 2 yıl önce filan kod adı luci dj sona ruh sömüren vlad adam gitmiş hepsini dönüştümüş ve 520 lik skin çıkmış onuda dönüştürmüş :DD bundan sonra zaten yapmam ama giti o kadr köstüm :(((((
> [{quoted}](name=zaferben,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=2dzIGgdF,comment-id=0002,timestamp=2017-07-27T15:06:35.071+0000) > > bene kaptırdım 2 yıl önce filan kod adı luci dj sona ruh sömüren vlad adam gitmiş hepsini dönüştümüş ve 520 lik skin çıkmış onuda dönüştürmüş :DD bundan sonra zaten yapmam ama giti o kadr köstüm :((((( Eneeeee, ne hainler yaa arkadaş :( Bu arada eğer hesap seninse ve Destek'teki arkadaşlar da hesabı senin oluşturduğunu doğrulayabiliyorsa bu kaybettiğin içerikler konusunda sana yardımcı oluyorlar ama 2 sene önce Hextech yoktu, dönüştürmekten ne kastettiğini tam anlayamadım. Başına bir kez gelmiş zaten, artık tıklamazsın :(
  Riotçu Yorumları
: İlk yorum.
: Benim hesap gitti sifre ve e posta yı değistirmisler su an bu calınan hesap panalaor da kulanabiliyorum ama oyuna giremiyorum şu hesaptaki simge çalışmadan önce kullandığım simge de yil yani bir kişi hesabıma erismiş
> [{quoted}](name=ballsofodin,realm=TR,application-id=RtTK3gyl,discussion-id=Rofs7YG0,comment-id=00060000000100030009,timestamp=2017-07-10T05:46:58.252+0000) > > Benim hesap gitti sifre ve e posta yı değistirmisler su an bu calınan hesap panalaor da kulanabiliyorum ama oyuna giremiyorum şu hesaptaki simge çalışmadan önce kullandığım simge de yil yani bir kişi hesabıma erismiş Ah be ballsofodin :( Hesabının gitmesine çok üzüldüm. Desteğe bilet göndermediysen hemmeeen gönder çünkü sana en hızlı şekilde ancak oradan yardımcı olunabilir.
: e peki normal game lerde ne olucak o.O
> [{quoted}](name=Pembe Rujum,realm=TR,application-id=oKJWAIvb,discussion-id=fL2MXpEW,comment-id=0000000000000000,timestamp=2017-07-03T11:53:02.715+0000) > > e peki normal game lerde ne olucak o.O Sakarreis doğru söylemiş <3
: Hocam nasıl yani hem altın çerçeve hem platin çerçevemi vericek :D
> [{quoted}](name=Pembe Rujum,realm=TR,application-id=oKJWAIvb,discussion-id=fL2MXpEW,comment-id=00000000,timestamp=2017-07-03T11:12:58.017+0000) > > Hocam nasıl yani hem altın çerçeve hem platin çerçevemi vericek :D Merhaba Pembe Rujum, Evet, ikisinin ödüllerini ayrı ayrı alacaksın. Hangi sırada oyuna giriyorsan o sıranın çerçevesi görünecek :)
: Merhabalar, 7.12 Yaması sonrasında ortaya çıkan oturum açma sorununun farkındayız. Bu sorun yalnızca oyun sırasında yeniden oturum açmaya çalışıldığında ortaya çıkıyor; yani sorunla karşılaşmamak için lütfen oyun sırasında istemciyi yeniden başlatmayın. Eğer bir şekilde bu sorunu yaşarsanız oturum açabilmek için şu adımları izleyebilirsiniz: C:\Riot Games\League of Legends\Config konumuna git LeagueClientSettings.yaml dosyasını Not Defteri ile aç Şu satırı bul: gameflow-patcher-lock: Tüm satırı sil Dosyayı kaydedip istemciyi yeniden başlattığında sorunsuz bir şekilde oturum açabileceksin. bu sorun yüzünden afk kalma cezası yedim 20 dk düşük öncelikli sıralandırma lütfen yardım
> [{quoted}](name=deltacom35,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=vExiirQ2,comment-id=0048,timestamp=2017-06-14T17:21:23.533+0000) > > Merhabalar, > > 7.12 Yaması sonrasında ortaya çıkan oturum açma sorununun farkındayız. Bu sorun yalnızca oyun sırasında yeniden oturum açmaya çalışıldığında ortaya çıkıyor; yani sorunla karşılaşmamak için lütfen oyun sırasında istemciyi yeniden başlatmayın. > Eğer bir şekilde bu sorunu yaşarsanız oturum açabilmek için şu adımları izleyebilirsiniz: > > C:\Riot Games\League of Legends\Config konumuna git > LeagueClientSettings.yaml dosyasını Not Defteri ile aç > Şu satırı bul: > gameflow-patcher-lock: > > Tüm satırı sil > Dosyayı kaydedip istemciyi yeniden başlattığında sorunsuz bir şekilde oturum açabileceksin. > > bu sorun yüzünden afk kalma cezası yedim 20 dk düşük öncelikli sıralandırma lütfen yardım deltacom35 selam, Paylştığım duyuruda da bahsettiğim gibi Destek ekibine ulaşırsan yardımcı olacaklardır. Sevgiler
FANOSS (TR)
: nasılsınız?Hep size sorunumuz olduğunda yazıyoruz. Birazda hal hatır soralım
> [{quoted}](name=FANOSS,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=vExiirQ2,comment-id=001b,timestamp=2017-06-14T14:21:58.474+0000) > > nasılsınız?Hep size sorunumuz olduğunda yazıyoruz. Birazda hal hatır soralım İstediğiniz zaman, istediğiniz sebeple yazın <3 Biz iyiyiz, sen nasılsın?
Quanosin (TR)
: BU BEKLEME CEZASI RİOT YÜZÜNDEN GELDİ OYUN ATILDIM BU CEZAYI GERİ ALAMAZMISINIZ YA
> [{quoted}](name=Quanosin,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=vExiirQ2,comment-id=001e,timestamp=2017-06-14T14:23:35.692+0000) > > BU BEKLEME CEZASI RİOT YÜZÜNDEN GELDİ OYUN ATILDIM BU CEZAYI GERİ ALAMAZMISINIZ YA Selam, Paylaşımın en sonunda belirttiğim gibi, Oyuncu Destek ekibine bilet gönderirsen aldığın Leaverbuster cezasıyla ilgili inceleme yaptıktan sonra sana yardımcı olacaklardır.
: Seri maçı atma bir şey değil tamam, oyunca amacımız eğlenmek ama bizim sorunumuz olmadığı gibi üstelik bir de 5 maçlık 20 dakika yiyoruz. Boş yere ceza almak istemiyorum bro.
> [{quoted}](name=MeaglinAncalime,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=vExiirQ2,comment-id=00030000,timestamp=2017-06-14T14:15:34.545+0000) > > Seri maçı atma bir şey değil tamam, oyunca amacımız eğlenmek ama bizim sorunumuz olmadığı gibi üstelik bir de 5 maçlık 20 dakika yiyoruz. Boş yere ceza almak istemiyorum bro. Oyuncu Destek ekibine bilet gönderirsen aldığın cezayla ilgili incelemeleri yapıp sana yardımcı olacaklardır.
: Seri maçı atma bir şey değil tamam, oyunca amacımız eğlenmek ama bizim sorunumuz olmadığı gibi üstelik bir de 5 maçlık 20 dakika yiyoruz. Boş yere ceza almak istemiyorum bro.
> [{quoted}](name=MeaglinAncalime,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=vExiirQ2,comment-id=00030000,timestamp=2017-06-14T14:15:34.545+0000) > > Seri maçı atma bir şey değil tamam, oyunca amacımız eğlenmek ama bizim sorunumuz olmadığı gibi üstelik bir de 5 maçlık 20 dakika yiyoruz. Boş yere ceza almak istemiyorum bro. Merhaba, Oyuncu Destek ekibine bilet gönderirsen Leaverbuster cezanla ilgili sana yardımcı olabilirler.
: Gerçekten inanılmaz, kazandığımız ranked seri maçım bu sorun yüzünden bitti. Maçın yarısında şu saçma hata yüzünden AFK kaldım ve bizim elimizden olan bir şey olmadığı gibi bir de 5 maçlık ceza yiyoruz, gerçekten mükemmel. Yeni ve sorunsuz istemciniz bu ise sağolun ben almıyayım. Leaverbuster cezamın kaldırılmasını istiyorum, sizin hatalarınız yüzünden boşuna 5 maç boyunca 20 dakika beklemek zorunda değilim.
> [{quoted}](name=MeaglinAncalime,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=vExiirQ2,comment-id=0017,timestamp=2017-06-14T14:13:50.386+0000) > > Gerçekten inanılmaz, kazandığımız ranked seri maçım bu sorun yüzünden bitti. Maçın yarısında şu saçma hata yüzünden AFK kaldım ve bizim elimizden bir şey gelmediği gibi bir de 5 maçlık ceza yiyoruz, gerçekten mükemmel. Yeni ve sorunsuz istemciniz bu ise sağolun ben almıyayım. Merhaba, Oyuncu Destek ekibine bilet gönderirsen gerekli incelemeleri yapıp sana yardımcı olabilirler.
: LeagueClientSettings.yaml dosyasını Not Defteri ile aç dior . nasıl not defteriyle açcaz acil
> [{quoted}](name=ws10murat,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=vExiirQ2,comment-id=0009,timestamp=2017-06-14T13:47:22.183+0000) > > LeagueClientSettings.yaml dosyasını Not Defteri ile aç dior . nasıl not defteriyle açcaz acil Merhaba, LeagueClientSettings.yaml dosyasına sağ tuşla tıkladığında "Birlikte Aç" seçeneğine tıkladıktan sonra Not Defteri uygulamasını seçebilirsin. Başka bir bir metin düzenleme programını da seçebilirsin tabii.
  Riotçu Yorumları
: GMAİL HESABI YARDIM EDİN LÜTFEN RİOTERLAR
Merhaba ıPOSEİDONı, Yaşadığın sorun hesabınla alakalı ve güvenliğini ilgilendiren hassas bir konu olduğundan Destek ekibine bununla ilgili [bir bilet göndermelisin](https://support.riotgames.com/hc/tr/requests/new). Onlar sana gerekli yönlendirmeleri yapacaktır. Bu konuda en doğru yardımı ancak Destek ekibinden alabilirsin. Sevgiler!
: Rito Bakarmısınız ?
Estağfurullah, ne özrü, ne kusura bakması. Hislerini ve fikirlerini samimiyetle paylaştığın için çook teşekkür ederiz. Üzülmeni kesinlikle anlıyorum, insanın alıştığı bir şeye veda etmesi kolay değil ki. İki istemcinin aynı anda var olması, iki ayrı platform için ayrı ayrı çalışmalar yapmamızı gerektiriyordu, böyle bir durumda size ulaştırmak istediğimiz geliştirmeler ve özellikler yine aynı şekilde gecikiyordu. Artık sadece yeni istemci olduğundan hedefimiz yeni istemcideki tüm sıkıntıları gidermek ve eklemeyi düşündüğümüz geliştirmelere odaklanmak. Dediğim gibi, önerilerini paylaşmaya lütfen devam et :) Sevgiyle kal,
: Cidden bazılarımızın tasarruf modunda bile kasıyor örneğin ben {{sticker:slayer-jinx-unamused}} bence çok saçma {{champion:32}}
Oyunun eğer tasarruf modunda bile kasıyorsa Destek ekibine ulaşmalısın, Thedanker. Onlar senin oyun dosyalarını detaylı bir şekilde inceleyerek sıkıntının tam olarak nerede yaşandığını açıklayabilirler.
: Heyqels, arka planda Güvenlik Duvarı açıksa onu devre dışı bırakıp oyunu açmayı tekrar deneyebilir misin? Aynı şekilde antivirüs programı da bu duruma neden olabiliyor. Eğer sorunun düzelmezse Destek ekibiyle iletişime geçebilirsin.
Unuttuğum bir adım daha: LoL klasöründeki LeagueClient.exe'yi silip oyunu Lol.launcher.admin.exe üzerinden çalıştırmayı deneyebilirsin. Umarım işine yarar.
: peki ya oyuna giremeyenler ne yapacak hiç bir şekilde yardım edilmiyorki ben id şifre yazıyorum sonrası gelmiyor oyun içerisine almıyor ne yapcam
BLinKIDemoNx3, karşılaştığın bu hatayla ilgili Destek ekibi sana mutlaka yardımcı olacaktır. Benim sana en hızlı önerim, LoL klasöründeki LeagueClient.exe'yi silip oyunu Lol.launcher.admin.exe üzerinden çalıştırman olabilir. Bir de açıksa Güvenlik Duvarı'nı devre dışı bırakmayı deneyebilirsin. Umarım bu çözümler işine yarar; eğer yaramazsa Destek ekibine bilet göndermeyi unutma.
: sevgili riot çalışanları bir çoğunda olduğu gibi yeni istemcide benim pc kasıyor tamam belki yenilik için iyi bir fikir olabilir fakat şimdi sırf bu oyun için bilgisayarı değiştirebilecek imkanı olmayan insanlar var ki bunlardan biride benim en azından pcdeki kasmaları engelleyecek bir şeyler yaparsanız (fps düşürme) çok seviniriz ve oyunuda bırakmak zorunda kalmayız :)
HackerNightMare, belki daha önce denemişsindir ama yine de önermek istedim. Tasarruf modunu ve "Oyun sırasında istemciyi kapat" özelliklerini denedin mi? Bunları aktif duruma getirmek performansta artış sağlıyor :)
heyqels (TR)
: oyunun simgesine basıyorum oyna diyorum ondan sonra oyun açılmıyor ?? (daha şimdi böyle oldu)
Heyqels, arka planda Güvenlik Duvarı açıksa onu devre dışı bırakıp oyunu açmayı tekrar deneyebilir misin? Aynı şekilde antivirüs programı da bu duruma neden olabiliyor. Eğer sorunun düzelmezse Destek ekibiyle iletişime geçebilirsin.
: İyi de o istemci sezon 4 de gelmişti yani 3 senedir var nasıl 5 senedir kullanıyosunuz rito bey
Bana rito abla diyebilirsiniz efenim :) Aslında veda ettiğimiz istemci TR sunucusunda 5, toplamda ise 8 yıldır çalışmayı sürdürüyor. Geçtiğimiz senelerde elbette büyük görsel yenilikler oldu, ancak istemci değişikliği, yani teknolojik altyapının bütünüyle değişmesi ilk kez gerçekleşiyor.
NewEaglE (TR)
: Riot evlat acısı gibi çaldın bizim anılarımızı bu arada yeni istemci karmaşık ve çok kasıyor en düşük ayarda bile yokmu bir çözüm Lunchweek ?
Ayarlar menüsünden tasarruf modunu açmayı denedin mi? Bir de "Oyun sırasında istemciyi kapat" seçeneğini de aktif edebilirsin. Bu iki özellik performansın artmasını sağlayacaktır. :)
: Riot lütfen artık cevap verin (0xc0000005) hatasını alıyorum eski istetimciye girebiliyordum ama yenisine geçince açılmıyordu bende eskide oynuyordum ama zorunlu geçiş olunca girememeye başladım lütfen çözüm bulun oyuna giremiyorum. Çözümü paylaşırmısınız lütfen. {{sticker:zombie-nunu-tears}}
Omer of Legends, karşılaştığın sorunla ilgili Destek ekibine bilet gönderebilir misin? Yaşadığın soruna ait bir ekran görüntüsü de ekleyebilirsen sana daha hızlı yardımcı olacaklardır. Bir de [buraya](https://support.riotgames.com/hc/tr/articles/231536768-G%C3%BCncellenen-%C4%B0stemci-Bilinen-Sorunlar) göz atabilirsin.
: Riot bazıları için iyi oldu bazıları için iyi peki neden kaldırdın ? yeni istemcide Şampiyon seçimine girene kadar anamız ağlıyor.Keşke kaldırmasaydın en azından 2 tane istemci olurdu üzdün RİTO!!{{champion:32}}
İki istemci varken, teknoloji altyapıları farklı olduğundan geliştirmeleri iki istemci için ayrı ayrı yapmamız gerekiyordu; bu da çalışmalarımızın tamamlanma süresini 2 katına çıkarıyordu. Eski istemcinin kaldırılma nedenlerinden biri de geliştirmelerin size ulaşma süresini kısaltabilmek; böylece daha fazla geliştirme yapabilmek.
: Riot Lunchweek - Riot Felinex siz ikiniz trolmüsünüz ya :D
Elimizden geldiği kadar işte :P
: Eski istemcide Eşya Seti Uygulaması vardı. Oynadığımız şampiyonlara eşya setinide yapıp alt eşyalarına kadar setimizi yapıp, oyun esnasında eşya aramak zorunda kalmıyorduk. Vakit kaybı yapmadan eşyaları alıyorduk. Bunun koyulmamasına anlam veremedim{{sticker:zombie-brand-facepalm}}
Dediğimiz gibi Eşya Setleri bir aksilik olmazsa 7.10 Yaması ile geri geliyor :)
Devamını göster

Riot Felinex

30. SEVİYE (TR)
Oy Almış
KONU AÇ