: Kayle için Rework geribildirim(Tartışmalı)
kaylenin TÜM yetenekleri değişecek ama güzel olmuş
: 6. Seviye Yasuo'nun 7. Seviye Yasuo'dan Daha Iyi Oynaması Sorunsalı
seviye 6 dayken en azından ''hıhhhh şu wukongu yedinci seviye yapmazsan tiktok videoları izleyeceğim''gibi davranıyorlar(bu tamamen bir örnek)seviye 7 deyken amaaaan zaten yedinci seviyeyim taşımak umurumda değil en iyisi feedleyeyim q ları uzaya atayım yasuo ile kuleye w açayım gibi davranıyorlar(buda bir örnek) yani durum bu
: Efsanevi derken Destansı (1350) demek istedin sanırım, Bard ve Kassadin'in 1350 RP'lik kostümleri mevcut.
> [{quoted}](name=Vergo de Léon,realm=TR,application-id=E6EEeGAn,discussion-id=FRkUAzI9,comment-id=00000000,timestamp=2018-10-20T06:19:22.975+0000) > > Efsanevi derken Destansı (1350) demek istedin sanırım, Bard ve Kassadin'in 1350 RP'lik kostümleri mevcut. hayır 1820 rp dedi
herkul44 (TR)
: League Of Legends Hikayeleri
bu kimin hikayesi elise mi
Whoseq (TR)
: En iyi sup champları
Agresif destek...Yeni bir şampiyon...Hmm...Aklıma bir şey geldi sanki...Dur buldum !!...Bu{{champion:555}}
: Eski Halini En Çok Sevdiğiniz Şampiyon
ya şimdikide iyide eskiakalinin tadı bir başkaydı yahu :({{champion:84}} {{item:3070}}
The MGY (TR)
: Volibear Yeni Kostüm
kardeşim bir şampiyonu oynayacaksan bence asla kostümle oynama kostüm görüntü değişikliği dışında hiç bir şey vermiyor her şampiyonun normal hali kat ve kat daha güzel bence
N0 Limit (TR)
: 4 kolsuzu taşıyan hero öneriniz.
bilim adamları 9 yaşındaki yasuolar için hala bir çözüm bulamadı fakat şunları öneriyorlar {{champion:39}} {{champion:6}} {{champion:36}} {{champion:98}} {{champion:3}}
XayahTP (TR)
: şu heroyu artık nerfleyin
sende al engelleyen mi var ?
Wadu Hek (TR)
: Darkin Tayfa
bence gelicek ama darkin sup tema olarak pek mantıklı gelmiyo insana ya (şşt vastaya gelsin vastaya daha aatrox rework geldi uzun zamandır vastaya çıkmıyo vastaya gelsin vastaya)
: Takdir seviyesi 1 olanlar da ödül alsın
bir de nickinden belli senin insanlığa aday bile olamadığın
: Artilayin üstte kalsın
> [{quoted}](name=Travesti Yassuo,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=FqAf3fE7,comment-id=0000,timestamp=2018-10-13T22:25:37.833+0000) > > Artilayin üstte kalsın verdim eksini hayırlı uğurlu olsun
: Oyunda küfür ettik diye kötü insan mı oldum ???????
> [{quoted}](name=Travesti Yassuo,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=FqAf3fE7,comment-id=00030000,timestamp=2018-10-14T09:31:53.148+0000) > > Oyunda küfür ettik diye kötü insan mı oldum ??????? bazıları salak deyince oyundan banlanıyor küfür bambaşka birşey bu yüzden evet
: JUNGLE SAMPIYON ONERIR MISINIZ?
{{champion:141}} {{champion:19}} diyebileceğim tek şampiyon bunlar
: Jungle a hangi heroları önerirsiniz
eğer jungleye yeni başladıysan {{champion:19}} en iyi seçimdir ve bunu kimse inkar edemez
: Yeni Şanlı Kostümünün Geliceği Şampiyon
keşke zileana gelseydi çok yakışırdı
: Zed Neden Rework Yemiyor? (Artık)
beni sadece draktarla teklediği olmuştu kesinlikle haklısın{{sticker:slayer-jinx-unamused}}
: Sezon sonu DERECELİ ödüllerine hak kazanabilmek için Takdir seviyenin 2 veya daha üstü olması gerekiyor. (Seviye atlamaya yardımcı olmak için Takdir sistemindeki ilerleyişi biraz daha kolaylaştırdık!) Kolaylaştırdık diyor ama eminmisin?
> [{quoted}](name=Sweet15,realm=TR,application-id=NzywLNgg,discussion-id=7I3dxiUA,comment-id=0000000000010000,timestamp=2018-10-12T19:40:09.647+0000) > > Sezon sonu DERECELİ ödüllerine hak kazanabilmek için Takdir seviyenin 2 veya daha üstü olması gerekiyor. (Seviye atlamaya yardımcı olmak için Takdir sistemindeki ilerleyişi biraz daha kolaylaştırdık!) Kolaylaştırdık diyor ama eminmisin? ben 3 tane takdir aldım fakat seviye atlayamadım buna ne dersin ?
: Abi çıldıracam bide ödül şanlı oriannaymış mainim ya 1 ay boyunca sence kasabilir miyim?
> [{quoted}](name=Sweet15,realm=TR,application-id=NzywLNgg,discussion-id=7I3dxiUA,comment-id=00000000,timestamp=2018-10-12T16:08:24.791+0000) > > Abi çıldıracam bide ödül şanlı oriannaymış mainim ya 1 ay boyunca sence kasabilir miyim? eğer günde 10 15 maç yapıp 20 22 gibi takdir alırsan belki ama bana pek mümkün gözükmüyor 1 ay eğer 1. seviye takdir seviyen varsa kasamassın ama söyleyeyim
: Sezon sonu ödülleri
alamayacak maalesef :(((
: Dönerek üzerine gelen koca bir gürz. :O
> [{quoted}](name=stukaysh1n,realm=TR,application-id=AjIBwmWT,discussion-id=Lcq0GAbL,comment-id=000b0000,timestamp=2018-10-12T14:41:21.028+0000) > > Dönerek üzerine gelen koca bir gürz. :O öffff ne acıtır beee bir de zıplatıyo offfff tencere kapaq
: Cuma Günü Kaosuna Buyurun (Ayakkabılarınızı Kapıda Bırakmayın!) #CGE
wukongun eline koca bir GGÜRZ verirdim böylece rakipler GG olabilirdi {{champion:62}} {{champion:82}}
: anketi cevapla :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
HypenoNN (TR)
: Volibear ile ilgili nick
ayıya dayı dediiiii (voli voli voliyle çıktım tatilee)bir reklam işte aklıma geldi
Requarth (TR)
: Arachnid, Kızıl Kötülük
güzel keşke hikayeside olsaymış ya gerçi pasifinde intikam falan yazıyor oyüzden pyke gibi kalista gibide olabilir ne bilem şimdiden teori üretmeye başladım
: Elwind'mi? Faker'mi?
NİYE ÖZELLİKLE ELWİNDİ KIYASLADIN Kİ ? THALDRİN ÇOK MU KÖTÜ?
: Lol Evrenine Yeni Şampiyon Önerim
mahvolmuş kral zaten oyunda var kalista veya hecarim hikayelerini okursan anlarsın AT GELİYOR AT GELİYOR DEH ATIM DEH
: Yeni Sihirdar büyüleri!
niye{{summoner:4}} da ne varki bence gayet güzel{{summoner:30}} bide buna bak sen poro kralı nın yanına gidersin ne !?
Kurod (TR)
: Ivern e Yeni Ebedi Kostüm Önerisi
şu şekilde konseptler uydurdum kış q su kartopu w su aram çimenlerinin gelişmiş hali e si beyaz renk r si ise biraz kardan adama benzer olabilir ilkbahar:(normal ivern zaten ilkbahar olm) q çiçekli böcekli bir şey w su normal iverne benzer bişe tabi daha gelişmişi{{sticker:galio-happy}} e si çiçekli bi kalkan r si aynı daisynin geişmişi yaz: q su çok iyi şeyler olabilir şapka güneş vb. w su ıslanmış bir çim e si takım arkadaşına bir şapka r si şapka gözlük ve simit takan bir DAİSY sonbahar: q su yağmur yaprak vesayre w su solmuş bir çim e si takım arkadaşına bir şemsiye r si şemisyeli atkı eldiven bot giymiş bir daisy
: #Aatroxadokunma
Banada rapor sebebi çıktı.Eh kullanayım bari.
: Adım Gırtlak kesen Graves.Sigaraya ortaokuldayken başladım.Tat alma duyum koku alma duyum tamamen kalmadı. Rito:Yapma dedim içme o kadar bak kötü olacak dedim.Ama beni dinlemedi.Sonunda biz kaldırdık!
> [{quoted}](name=NO KAYN NO GAlN,realm=TR,application-id=E6EEeGAn,discussion-id=OTfb0bNU,comment-id=0002,timestamp=2018-10-08T15:03:30.823+0000) > > Adım Gırtlak kesen Graves.Sigaraya ortaokuldayken başladım.Tat alma duyum koku alma duyum tamamen kalmadı. > > Rito:Yapma dedim içme o kadar bak kötü olacak dedim.Ama beni dinlemedi.Sonunda biz kaldırdık! bu videoyu bilen bi tek benim sanıyordum hahahahhaha
smıct (TR)
: bir minik simitin yaşamı
amacın neydiki
Ârchyy (TR)
: karakter seviyesi kasma
sevdiğin şnapiyona direk başlama hikayesini falan oku kombolarını öğren yeteneklerini incele gerisi gelir zaten.{{sticker:slayer-jinx-catface}}
: Kassadin'e Kostüm İstiyoruz
bence şu şekilde kostümler gelebilir zebani kassadin kapı bekçisi kassadin kanlı ay kassadin arcade kassadin
: Kayn'ın Neden Çok Az Kostümü Var
daha dur şampiyon 2017 haziranda geldi zaten yeni efsanevi kostümüne kavuştu da neden böyle bir konu açtınki
Crixton (TR)
: > [{quoted}](name=KKRM,realm=TR,application-id=E6EEeGAn,discussion-id=8rw1ytw2,comment-id=00000000000000000000,timestamp=2018-10-07T16:15:30.397+0000) > > bu barondan büyükse oyunda baron boyutunda olmayacak değil mi ? düşünmek bile istemem açıkçası eğer herolar hikayede ki kadar olsaydı aurelion sol lole sığmazdı
> [{quoted}](name=Crixton,realm=TR,application-id=E6EEeGAn,discussion-id=8rw1ytw2,comment-id=000000000000000000000000,timestamp=2018-10-07T16:52:11.159+0000) > > eğer herolar hikayede ki kadar olsaydı aurelion sol lole sığmazdı sığmazdı fakat rengardan yine tek yerdi
Crixton (TR)
: > [{quoted}](name=KKRM,realm=TR,application-id=E6EEeGAn,discussion-id=8rw1ytw2,comment-id=000000000000,timestamp=2018-10-07T11:06:10.231+0000) > > ama riotun bi aralar açıklamıştı 5 darkin var bu 4. ise diğer darkini ''mantıken'' bilmemesi lazım ve bu 5. darkin pathoin e engel olabilir ve böylece pathoin dünyayı hükmetmek için kalkınınca yapamayabilir (pathoine 3v1 dalıyorlar baronu çağırmamışlar ÇOK AYIP AMA) > ben böyle düşünüyorum(ismini pantheon sandım:D) aslında amacı teker teker avlamak o yüzden pek sıkıntı yaratabileceğini sanmıyorum baronu çağırsalar muhtemelen pek bir şey yapamaz çünkü hikayeye göre darkinler ve yükselmişler baron nashordan çok daha büyük yani kısaca göğü deliyo :D {{sticker:slayer-jinx-wink}}
> [{quoted}](name=Crixton,realm=TR,application-id=E6EEeGAn,discussion-id=8rw1ytw2,comment-id=0000000000000000,timestamp=2018-10-07T15:26:47.710+0000) > > aslında amacı teker teker avlamak o yüzden pek sıkıntı yaratabileceğini sanmıyorum baronu çağırsalar muhtemelen pek bir şey yapamaz çünkü hikayeye göre darkinler ve yükselmişler baron nashordan çok daha büyük yani kısaca göğü deliyo :D > {{sticker:slayer-jinx-wink}} bu barondan büyükse oyunda baron boyutunda olmayacak değil mi ? düşünmek bile istemem açıkçası
: kayle
vay aq
Crixton (TR)
: > [{quoted}](name=KKRM,realm=TR,application-id=E6EEeGAn,discussion-id=8rw1ytw2,comment-id=0000,timestamp=2018-10-07T06:22:29.273+0000) > > darkinler intikam isteyen savaşçılar fakat bu kimden intikam istiyor varus darkin kayn ve aatrox danmı ???? > {{champion:266}} {{champion:110}} {{champion:141}} intikam istemiyor darkinlere ihanet etmiş onları öldürmek istiyor çünkü o hükmetmek için kalkınırsa diğer darkinler ona engel olabilir dünyanın hakimi olmak için diğerlerini öldürmek lazım
> [{quoted}](name=Crixton,realm=TR,application-id=E6EEeGAn,discussion-id=8rw1ytw2,comment-id=00000000,timestamp=2018-10-07T09:24:33.067+0000) > > intikam istemiyor darkinlere ihanet etmiş onları öldürmek istiyor çünkü o hükmetmek için kalkınırsa diğer darkinler ona engel olabilir dünyanın hakimi olmak için diğerlerini öldürmek lazım ama riotun bi aralar açıklamıştı 5 darkin var bu 4. ise diğer darkini ''mantıken'' bilmemesi lazım ve bu 5. darkin pathoin e engel olabilir ve böylece pathoin dünyayı hükmetmek için kalkınınca yapamayabilir (pathoine 3v1 dalıyorlar baronu çağırmamışlar ÇOK AYIP AMA) ben böyle düşünüyorum(ismini pantheon sandım:D)
: LoL Karakterleriyle Metin #3
bir demacialı bir piltoverli ve bir yordle gün{{champion:22}} e gitmiş hepsi ölmüş çünkü gün{{champion:22}} onları yakmış!! hahahah(bir diana repliği) {{champion:40}} geleceğine mala gelsin ne yaptın {{champion:141}} ana naptın bize naptın bize biz birbirimizi çok sevdik iyiyim dimi iyiyim iyiyim
: Riot Games'e küfür etmeme rağmen Ban yemiyorum???
ban yemek mi istiyosun gel sana tarifini vereyim MALZEMELER bir riot games riotun sülalesi sikeim amına koyayım (göz kararı değişk değişik küfürler) YAPIM AŞAMASI hepsini karıştırıp kaynatıyoruz biraz soğumasını bekliyoruz AFİYET OLSUN afiyetle yiyoruz sonra yemeğin etkisiyle küfür canavarına dönüşüp reportlayacığımız kişiyi seçip hem riota hemde reportladığımız adama sövüyoruz tekrardan afiyet olsun (teşekküre gerek yok)
Crixton (TR)
: Pathoin - Hain Darkin
darkinler intikam isteyen savaşçılar fakat bu kimden intikam istiyor varus darkin kayn ve aatrox danmı ???? {{champion:266}} {{champion:110}} {{champion:141}}
Riotçu Yorumları
: Pyke Miss Fortune'nın Annesini öldürmüş olabilir mi ??
bence mantıklı çünki gangplank gibi bilgewaterin tümünün tanıdığı bir kaptan neden kırmızı bir bandana taksın ki ? ama bilgewater halkından korkmuş olabilir bilgewater onu kötüleyerek kaptanlıktan atabilir hatta ve hatta öldürebilir ama burdada bilgewaterin serbest takılması suç oranların %90 lara çıkması gibi etkenlere sahip olduğunu görüyoruz o yücden gangplank korkmamış da olabilir veya pyke mf nin annesini öldürdü sonrada o tayfa bunu öğrenip pykeyı ölüme attılar bilgewater şu anda gangplank olsa bile yıkımda zaten pyknin hikayesini okursan herkes 1 gün ölüp sokağın ortasına bırakılıyor benim söyleyebileceğim şeyler bu kadar {{sticker:slayer-jinx-catface}}
: Fiora
aynen ya fiora oyundaki en güçsüz şampiyon acilen bir buff gelmesi gerek karthusa bile bukadar buff gerekmedi !!!!!
: Emin ol, bunu yenmen bir haftanı bile almaz. En azından benim.
> [{quoted}](name=princesssofia,realm=TR,application-id=AjIBwmWT,discussion-id=EQviBEno,comment-id=00130000,timestamp=2018-10-04T12:11:46.579+0000) > > Emin ol, bunu yenmen bir haftanı bile almaz. > > En azından benim. bu neden oyunun boktan durumu veya insanların oyunun anasını ağlatması değil sadece bende bulunan biiiiiiiir sürü bug ve ekstra bazı şeyler ekranım tam ekran değil oyuna geç bağlanıyorum belli zamanlarda yeteneklerimi kullanamıyorum ve bu maç boyu sürüyor internetimde hiçbirşey olmadığı halde afk kalıyorum artık gerçekten pişman olduğum ve hayatımdan silmem istediğim bazı kötü alışkanlıklar edindim(bu bir bug değil bu benden kaynaklı) fps ve pingim aynı anda yükseliyor afk kalıyorum ceza geliyor fakat bu 5 değil 6 maç sürüyor bunun gibi nednlerden dolayı artık lolden bıktım ve oynamıyorum fakat gelen,videolar ve biricik panodan asla vazgeçmiyeceğim bunu unutmayın artık zuladayım xd
: En çok pişman olduğunuz şey neydi?
Bu oyuna başlamak...
: Haydi Gelin Dedikodu Yapalım İnsanları Çekiştirelim!
ben aslında panolarda aktifim fakat belli konulara cevap veriyorum ve ben yokum muahaahahahahhahahahahahhaha
: SAMPIYON ÖNERİ
korktum olm cin kara görünümlü falan kıllarla kaplı vücut ?? gözümün önüne geliyor ve fesat düşünmeden duramıyorum
Crixton (TR)
: > [{quoted}](name=KKRM,realm=TR,application-id=E6EEeGAn,discussion-id=Ud10XuAB,comment-id=0000000000000000,timestamp=2018-10-01T13:58:00.650+0000) > > BENİM İÇİMDE KÖTÜLÜK VAR NİHAHAAHASHHAHAHAHAHAHAUHSAJHAUIAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAUAHKAHUHAJNAKL Sana birşey söyliyim mi ? BENDE KÖTÜYÜM NİHAHAHAHAHAHAHAAAAAA HUAAAHAHAHAHAHAHAHAAH
> [{quoted}](name=Crixton,realm=TR,application-id=E6EEeGAn,discussion-id=Ud10XuAB,comment-id=00000000000000000000,timestamp=2018-10-01T16:52:56.955+0000) > > Sana birşey söyliyim mi ? > BENDE KÖTÜYÜM > NİHAHAHAHAHAHAHAAAAAA HUAAAHAHAHAHAHAHAHAAH KÖTÜLÜKKKK AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHH şeytan çağıran diye bir lakap koyduğundan belli oluyo zaten{{sticker:slayer-jinx-unamused}}
Devamını göster

KKRM

93. SEVİYE (TR)
Oy Almış
KONU AÇ