: Pratik Nasıl Yapa Bilirim?
Öyle bir uygulama kurarsan adaletsizlik olacağı için oyundan uzaklaştırılabilirsin. Bunun yerine Oyna tuşuna bastıktan sonra çıkan sekmelerden Eğitim > Antrenman Modu ile pratik yapmanı tavsiye ederim. Veya Yapay Zekâya karşı oynayarak da kendini geliştirebilirsin. İyi eylenceler.
: Türkiye Sunucusu'nun Hali
Bu konudaki görüşlerimiz konusunda sıkça konuşuyoruz aslında. Benzer bir konuda yayınladığımız şu içeriğe bakabilirsin: http://tr.leagueoflegends.com/tr/page/trgg
: FB Kazanırsa bi FB kostümü getirirsiniz değilmi riot bey :D {{champion:55}}
Kupayı alırlarsa tüm takıma getiririz önceki senelerde olduğu gibi. {{sticker:slayer-pantheon-thumbs}}
: Hocam bisi sorcam kimin kazanacagını tahmin etmek icin hangi siteden yapıcaz
Ön eleme aşaması bittiğinde tahminlerini yapabileceğin siteye Lolespor'dan ulaşabileceksin.
: Canlı yayında bütün takımların maçları mı olacak, yoksa sadece fenerbahçe mi ?
Tüm maçları canlı yayınlıyoruz.
: Rioter birisi cevaplayabilir mi ?
İlk gönderdiğin biletle ilgili inceleme sırasında yanlışlıkla değiştirilmiş. Sen durumu farkettiğinde yazmışsın, işlem de bunun ardından geri alınmış. Bu hata için üzgünüz ancak altında farklı bir neden yok. Siyasi görüşle ilgili bir uygulama yapmamız düşünülemez. Bunun tek istisnası aktif siyasetteki bir isim ve soyadı aynen alıp kendisini o kişiymiş gibi tanıtan hesaplara uygulanıyor.
: Umalım da öyle olsun. Diğer gruplar çok daha sağlam.
Aynen, aralarından en iyisi D grubu bizim için.
Bardman (TR)
: Küfürsüz bir oyun olsun!
Ekran görüntülerini paylaştığın dosyayı ifşa nedeniyle kaldırdım, buradaki görselde isimleri silmişsin ama o dosyada açıktı. Gerçi benim işime yaradı: Paylaştığın 13 oyundan 12'sinde olumsuz davranışlar vardı, bunlardan 4'ünün sahibi uzaklaştırma ya da sohbet cezası almış. Bazılarında ise senden başka kimse raporlamamıştı. Bilmek istersin diye düşündüm.
: ama cok yalan söylüyorsunuz adamlar premade reportluyor oluyor dogru olup olmaması sizin için önemli değil bizi kandırmaya çalışmayın stretera grubunda paylasıldı yeni 3 premade repotrlamış ban yemış adam ve yazdıgı hiçbir kötü söz yok ağla bile yazmamış haksızlık riot
Premade raporları diye bir kategori yok. Oyuncuları yapmadıkları bir hata ile cezalandırmıyoruz. Yaptığımız her işlem sohbet kaydı ya da oyun raporu ile sabittir. Raporların tamamı hakaret üzerinden verilmiyor.
: Oyuncaki nickim: WTF MISSCALLON nickden ban yeme şansım olur mu yoksa ad değiştirme mi gelir ?
Uzaklaştırma almazsın, destek üzerinden değiştirebilmen için bir uyarı alabilirsin. Ben bir sorun göremedim ama?
: arkadaşım birini suçsuz yere reportladı aynı oyundaydık adam yazı bile yazmamasına rağmen küfürden ban yedi{{sticker:cass-cry}}
Sistem hatalı bir işlem yaptıysa düzeltiyoruz ancak bu bahsettiğin olayla ilgili tarih, isim, hangi şampiyonlar oynuyordu falan gibi bilgiler olmadan nasıl bir takip yapabilirim bilemedim. Sohbet kaydı boş olan bir oyun üzerinden küfür kategorisi seçip işlem uygulanması %99.9 oranla imkansız.
: report sistemlerinle ilgilendiğiniz cidden çok iyi oldu neredeyse raporladığım insanların hepsinden geri bildirim aldım teşekkürler riot amca :D{{sticker:slayer-pantheon-thumbs}}
{{sticker:slayer-pantheon-thumbs}}
: abi instalock yapanlar ban yiyormu bende çok oluyo da hapta 4 pre giriyolar mid bende diyolar ama ilk ben yazıyorum{{sticker:zombie-nunu-bummed}}
Selamlar, ilk yazan koridor seçer diye bir kural yok. Oyuna giriş sırasına göre seçim yapılıyor. Tabii derecelide rol seçip de ona gelen rolü beğenmiyorsa orası ayrı o zaman.
Troiav (TR)
: Oyuna başladığım zamanlar 2 tane arkadaş pre girmişlerdi kötü oynadığım için bana sallamışlardı uyuz olmuştum tartışmıştık sonra herkese beni belirterek Atatürke küfür ettiğimi belirtmişti ve rakip takım hepsi reportlamıştı 14 günlük ban yemiştik bu konuşmalar incelenmiyormu ben haksız yere ban yedim zoruma gitti
Tabii ki inceleniyor. Sana yapmadığın bir şey nedeniyle ceza vermeyiz. Tartışmıştık derken baya anne, kitap falan karıştırmışsın :( "İstediğiniz kadar raporlayın" dedikten sonra üst üste küfretmeseydin böyle bir yaptırım almazdın.
: Küfürün ya da toxicliğin perma ban ile cezalandırılmasını cok abartı buluyorum. Tabiki bir cezası, yaptırımı olmalı ama ana,bacı,avrat,allah,kitap söven ile takımındaki kötü oyunculara flame yapanın aynı cezayı alması kabul edilebilir değil. Herkesin kötü oynadıgı günler olabildigi gibi yine herkesin sinirli oldugunu kendini tutamadıgı günlerde olabilir.
Selamlar, tabii ki böyle günler olabilir. O yüzden de yaptırımın kalıcı uzaklaştırmaya kadar gidene kadar oyunculara bolca uyarı veriyoruz. 10 maç sohbet, 25 maç sohbet cezası bunların ilki. Oyuncu bu uyarıların ardından tavrını düzeltirse ve hakaret içerikli yazılar yazmayı "kötü günlerinde" değil her gün yapmazsa oyundan uzaklaştırmaya gidene kadar uzunca bir süresi oluyor. Ancak bunu alışkanlık haline getiren kişilerle de aynı ortamda olmak çok hoş bir durum değil. O nedenle de bir sınırı olması gerekiyor ve var.
: Takım oyununa aykırı tutum kategorisi altında rakibe destek verenleri raporluyorduk. Şimdi bu kategori değiştirildiğine göre artık rakibe destekte bulunan oyuncuları hangi kategoriden raporlayacağız?
Bilerek besleme kategorisini kullanabilirsin. Karşı takıma skor verecek veya fayda sağlayacak kasten yapılmış hareketler o kategoriye giriyor. Bilerek beslemeyi algılayan sistem üzerinde de köklü değişiklikler yolda bu arada, yakında çok daha etkili olarak oyuna gelmesine çalışıyoruz. Bu konuda hataya pek yer yok o yüzden testleri çok ayrıntılı yapılıyor.
Polsift (TR)
: KİTAP YAZIYORUM!!
Selamlar, League of Legends karakterlerini kullanarak hayran hikayeleri yazabilir ve internette herkesin ulaşabileceği şekilde olmak kaydıyla paylaşabilirsin ancak kitap haline getirip satışa sunman mümkün değil. Karakterler ve oyunun hakları ticari olarak Riot Games'e aittir.
ewoakar (TR)
: Ooo riotçu bey siz benim açtığım konuya yorum atar mıydınız ya ? Neyse güldük eğlendik birdaha olmasın :D :PP
: Wild Emaic is confused! Wild Emaic hurt himself in confusion!
ewoakar (TR)
: Hesabıma Atılan 14 Günlük Ban
Avukath (TR)
: hayır. sezonla bir alakası yok. eğer uzun bir süre olumsuz davranışlar sergilemezsen cezan düşüyor diye biliyorum. baya uzun bir süre tabi
: RİOT ABİ, LÜTFEN BU OYUNCUYA GEREKENİ YAPIN.
Bahsettiğin oyunu ve raporları inceledim. Karşındaki oyuncu dediğin gibi oyunu zehir edicem diyip sana da sataşmış ancak oyun içerisinde küfür etmemiş. Sen ve oyundaki bir kişi daha ve doğru kategorileri de seçip rapor kullanmışsınız. Bahsettiğin oyuncu daha önceden aldığı yaptırımların üzerine bu şekilde davranmaya devam ederse işlem görecektir. Ancak uyarıları ciddiye alıp reform olursa ne âlâ.
: Ban yedim süresi doldu ama hesabım açılmadı
Sistem saati ile 1 saat fark var sanırım, şu an açılmış görünüyor.
: hesabım 5 maç boyunca ceza yedi haksız şekilde
Selam, oyundan çıkmana sebep olan hata için üzüldüm ancak bu durumlarda sistem otomatik olarak uygulama yapıyor. Ancak sunucu genelinde bir sorun yaşanırsa telafi verebiliyoruz. Bunun dışındaki elektrik kesintisi, bilgisayar hatası veya teknik aksaklık (söylediğin hata sürücü kaynaklı mesela) gibi durumlar oyuna yansıdıysa işlemin dönüşü olmuyor. Senin de söylediğin gibi oyundaki diğer arkadaşların bundan etkilendiği için bu yaptırımı vermek zorundayız.
: Ben hiçte easy, kolay oyun yazıpta banlananı görmedim. İş yerinde sürekli bilgisayar başında olduğum içinde panoları oyundan daha fazla takip ederim. Diğer bir konu flameden bahsetmişsin. Diyelim ki birisi kötü oynuyor. Bu kişiye ne biçim oynuyorsun, oyunu sil, adc farkı, kör oldum gibi şeyler yazmak flamedir ve oyunu aşırı olumsuz etkiler. Bunun yerine, kardeşim iyi gidiyorsun kule altı kal ölme ben sana az sonra yardıma geleceğim gibi, yada adam çok kötü oynuyor bir türlü kendini toparlıyamıyor 0 15 0 gidiyor, böylesine bile ; Kardeşim kafana takma benimde böyle oynadığım çok oluyor yazmak belki adamın toparlanmasını en azından daha fazla ölmemesini sağlayabilir. Şahsen bende küfürü flameyi aşağılamayı hiç takmam umrumda bile olmaz. Benim taktığım konu adamın oynamayı bırakıp sadece yazması, yazı yazınca noluyor oyuna odaklanamıyor. Karşı takımdan birisininde böyle birşeyi yapıp oynamayı bırakmasını istemem kendi takımımdan birisininde. Oyun oynamayı bırakıyor resmen sürekli yazıyor. Ben bunun için insanların birbirine laf atmasını istemiyorum.
Yazdıkça daha da kötüye gidiyor dediğin gibi. Karşılık vermek gereksiz, gereksizden de öte zarar bile veriyor hatta. Farmı falan bırakıp öyle sabit duruyorsun bi de gelip birisi keserse işler daha da karışıyor.
: Konu sabitlenmiş :)
Kaynamasın dedim :D
: Gişeden al yoğunluğu azaltmak için bilgilendirme mesajıdır ^^
Zorunda değilsin yani de, istersen demişler.
: Ekran kartının fanını temizle
Çok saçma gelebilir ama cidden bilgisayarın ve ekran kartının fanlarında toz biriktiyse ısınıp o şekilde saçmalayabiliyor. Destek dönüş yapana kadar makineyi söküp etraflıca bi temizlemen faydalı olabilir. Islatma ama bak <<
: Sihirdar adım diğer oyunculara rahatsızlık veriyor
Desteğe bildirmeyi denedin mi?
K2Kadir (TR)
: Küfür ve Hakaret
Banlamaz olur muyuz hiç? Seni de buraya alalım bak yorumlarda bolca örneği var: http://tr.leagueoflegends.com/tr/page/trgg
: 'Ağla' 'Kudur'
Sataşma kategorisini kullanabilirsin, kelimelere özel kategori eklemek biraz uzun bir liste olabilir. Bu söylemler ceza sebebidir bu arada zaten bilmeyen varsa. Yapanlar daha sonra buraya gelip beni neden banladınız diye soruyor :D
: 2 Hafta ban yedikten sonra küfür etmediğim halde perma ban yedim hesabıma 50 TL ye yakın para çekmiştim ve perma yemesi beni gerçekten üzdü cevaplarsanız sevinirim
14 günlük cezanın ardından kalıcı uzaklaşmaya dönüşmemesi için davranışlarında büyük bir değişim olması gerekiyor. Takımını sürekli suçlamaman (flame), hakaret etmemen, AFK kalmakla tehdit etmemen, "ağlayın" gibi sataşmalarda bulunmaman vesaire gibi şeylerden bahsediyorum. Küfür uzaklaştırma sebeplerinden sadece bir tanesi.
: Şu anda sınırsız ban yeme ihtimalim var mı ?
Evet var, en son yaptırım almana sebep olan karşılaşmada gelen sohbet kaydını okumuşsundur sanırım. RURF modu sana iyi gelmiş gerçi ancak ondan önceki maçlarına baktığımda azaltsan da aynı tarzda olumsuz davranışları tekrarladığını görebiliyorum. O şekilde devam edersen kalıcı uzaklaştırma alırsın, şuradaki kurallara hızlıca bir bak derim: http://tr.leagueoflegends.com/tr/featured/summoners-code
: Toxic Birisiyim. {{item:3070}} Taktik Alabilir miyim ? Teşekkürler.
Maçın başında kendin dahil herkesi sustur, aldığın sonuçlar iyileşmeye başladığı zaman giderek daha az kişiyi sustur. Bir süre sonra geçer aramıza geri dönersin :D
: Emaic sana bir şey diycem benim hesap kalıcı olarak ban yedi oyunda küfür etmedim hakarette etmedim ama adamların bana sövmeleri bitmedi anama tüm aileme ve nedense nasıl bir banlama ise küfür etmediğim halde ban yedim adamlar küfür ediyo bilerek feedliyo afk kalıyo ohh ne güzel ban yemiyolar o zaman bizde yapak ne de olsa eğlence dimi riot ban yiyen hesap Kartal703 artık bu mesajıma cevap veririsiniz umarım attığım mesajlara cevap vermiyonuz ...
Aynı davranışı gösteren hesaplar arasında ayrım yapmıyoruz. Adamlar şöyle yapıyor böyle yapıyor uzaklaşmıyor diyorsun ancak onlar için neden farklı bir sonuç olsun ki? Aynı sistem onlar için de geçerli. Sen sadece kendi davranışlarından ve tercihlerinden sorumlusun. 14 gün ceza almana sebep olan oyunda sen de başkalarının yaptığından şikayet ettiğin gibi anne karıştırmışsın. Bu yaptırımdan sonra sana uyarı gelmiş olması lazım, sürekli takımını suçlayan tavırda olduğun için raporlanmaya devam etmişsin. Son oyununda da belki farkında değilsin ancak cinsiyet üzerinden ayrımcılık yapmışsın. Şimdi sana hakaret edenler de sen de aynı sonuçla karşılaşmış olduğunuz. Değer mi?
Pazasco (TR)
: Rito Aga Ben küfürden ban yedimde tamam haklı olabilirsiniz ama rica ediyorum reportladığım kişileri görseniz yeminle banımı açarsınız o derece ya ben pişmanım o kadar parada yatırdım emekte vermiştim şimdi kaldırmanın bi çözümü yokmu hapishane de bile af çıkıyor bizde niye bi af gibi bir durum olmuyor be rito{{sticker:cass-cry}}
Rapor ettiklerin de aynı sisteme geliyor. Hile veya üçüncü parti yazılımla haksız avantaj sağlamak gibi bir durum yoksa doğrudan uzaklaştırma vermiyoruz. Sana davranışını düzeltmen için uyarılar geliyor. Bunlara rağmen o şekilde davranmaya devam edersen de sonuç kalıcı oluyor. Af olmamasının sebebi bu zaten, ceza alacağının farkında olmana ve uyarılara rağmen tekrar ettiğin bir tavrı oyundaki diğer oyunculara yansıtman onlara haksızlık.
cesmil (TR)
: Riot ben seni rapor etmek istiyorum üst yetkilere bunun için bir sistem yok napıcaz peki ? Biletmi göndereyim o biletleri nasılsa siz okuyup değerlendireceksiniz {{sticker:slayer-jinx-unamused}}
Biletleri değerlendiren ekip bir sorun varsa mutlaka üzerine gidiyor. Lütfen ciddi bir durum gördüysen gönder. Riot çalışanları dokunulmaz değil, yaptırımlar bir hesap kaybetmenin de ötesinde oluyor hatta bizim durumumuzda.
: ya riotcum siz varya adamsınız siz adamın son 4 harfisiniz bugünden bu saatten itibaren küfür edersem sınırsız ban atın :)
{{sticker:slayer-pantheon-thumbs}}
: rito benim raporladığım adamlar neden ban yemiyor peki ben her zaman küfür eden oyuncuları raporlarım bana küfür etmese bile oyun içi susturur oyun sonu raporlarım ama geri bildirim raporu hiç gelmiyor neden ?
Kategori seçimi konusunda sıkıntı çekiyor olabilir misin? Hakareti birden fazla seçeneği işaretleyerek gönderirsen raporun etkisi azalabilir. Karşındaki oyuncunun yapmadığı bir şeyi işaretlememeni tavsiye ederim. Günlük olarak gelen ve geribildirim alan raporların sayısını takip edip bir sorun olmasın diye dikkatle inceliyoruz çünkü. Sistemde bir aksilik yok.
4n4error (TR)
: Bu aralar chatte küfürleri garip bir stille yazmaya başladılar : O ... Ço ... A ... Ko ... , Böyle ayırarak yazmaları otomatik sistemin bunu görmemesini sağlıyor mu? {{sticker:slayer-jinx-unamused}} (Bu arada küfürleri sansürlemedim tam anlaşılsın diye , yanlış yaptıysam affola..)
Hayır engel olmuyor, o şekli verene kadar geçen sürede oyunda baya bir şey kaçıyor ama orası kesin. Sistem Japonca küfretsen bile anlıyorken araya iki boşluk koymak...
: hocam bu biraz zor ya tr de bazen ben bile küfür edebiliyorum {{sticker:zombie-brand-facepalm}}
Sen de etme güzel kardeşim, edenleri de raporla keyfine bak. Karşılık verince hem oyundan kopuyorsun hem de rapor alıp başkasının gazına gelip ceza alıyorsun. Değer mi?
: riot bey benim bu hesabım küfürden 14 gün ceza yemiş ancak ben bu hesaba uzun süredir giriş yapmıyordum biri hesabıma girmiş olduğundan şüpheliyim. neden ban yediğim hakkındada bir fikrim yok acaba yardımcı olabilirmisiniz?
Destek üzerinden çözülebilecek bi durum gibi geldi bu bana. Hesap güvenliğini buradan inceleyemeyiz.
Geronimo (TR)
: ben destek sisteminin fazlasıyla geliştiğini düşünüyorum. gerçek manada ailemize ve şahsımıza küfür eden insanları aynı takımda olanlar da şikayet edince gerçekten banlandığını gördüm. hiç değilse bu konuda geribildirim aldım. bu benim için yeterli. bu düzende ve titizlikle devam edildiği taktirde daha güzel olacak her şey. fazlasıyla küfür eden ve gerçekten sinirimi bozan olduğunda ben de dayanamayıp arada kaptırıyorum fakat akabinde pişmanlık duyuyorum. bu huyumdan ve bu huyumuzdan vazgeçtiğimiz sürece bu oyun daha güzel yerlere gelecek.
Aynen öyle. Bu süreç sende başlayıp bitiyor zaten, herkes kendi tutumundan sorumlu. Yorumun için de teşekkürler.
: riot her şey çok iyi güzel de şu yayıncılara da bi el atsanız. adam millete küfür ediyor oyunu trollüyor sonra bi hediye atıp her şeyi düzelttiğini sanıyor. işin kötüsü bu yayıncılar bu topluluğu temsil ediyor. zamanında tyler bile kaç kere ceza aldı ama bizim TR sunucusu çok gevşek sanırım. panolara konu da açmıştım ama hiçbir riotçu okumaya tenezzül bile etmedi. https://boards.tr.leagueoflegends.com/tr/c/yeni-oyuncu-kosesi/GOvE3ZJb-toplulugun-saygideger-yayincisi iyi günler.
Bu yayıncı konusundan haberimiz var ve kendisi ile de görüştük. Dikkat edersen 2 gün üst üste aynı hesapla oynayamıyor, her ne kadar kendisi üzerine alınmasa da veya oyundan uzaklaşan hesaplarının sayısını yayına yansıtmasa da durumun farkında. Yapmayı tercih ettiği yayın tarzı ve seçtiği yayın platformunda topladığı kitle kendi bileceği durum ancak bu şekilde çok uzun süre tutunabileceğine inanmıyorum.
W412 (TR)
: konu az biraz eskimiş ama benim de ekleyeceğim bir iki nokta var. dikkate almasanız bile riot olarak bu post u okursanız sevinirim. ilk olarak, küfür, argo tabiki de güzel bir eylem değil lakin reportlarda chatin sadece tek kişilik kısmına bakarsanız ve oyunun içindeki durumla ilgili bilginiz yoksa yaptığınız yaptırım bazen yanlış ve haksız olabilir. örnek olarak bir kişi kötü oynayan takım arkadaşını dakikalar boyunca iyi oynamaya teşvik etmeye çalışmışsa ve bunun sonucunda hep küfür yemişse, takdir edersiniz ki dakikalar boyunca küfüre maruz kalan biri sinirlenip küfür ile cevap verecektir. cevabınız sakin kalmak. eyvallah da kimsede peygamber sabrı yok. sen dakikalar boyunca arkadaşı iyi oynamaya takıma destek olmaya çağırıyorsun ama sana küfür ile cevap veriyor, sen yaptığının yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyorsun ve chat uzuyor da uzuyor. report yediğin zaman bu toxic davranışa girmiş oluyor. sebep? reportlarda chatin sadece reportlanan oyuncu tarafına bakılması ve oyunun gidişatının bilinmemesi. bkz. "eTernal JbDemon" arkadaşım defalarca ticked atmasına rağmen cevap "yapabileceğimiz bir şey yok." defalarca karşının yazdıklarının incelenmesini istese de, oyunu incelemeniz istense de cevap hep chat in ekran görüntüsünün tek taraflı olarak yansıtılması ve "banlanan hesabı açma yetkimiz yok." oldu. bu konu ile ilgili yazacaklarım bu kadar. ikinci olarak (konu dışı ama alakalı), s3 ve s4 de iken snowball a bağlayıp kasan mid lane oyuncusu oyunu 5v1 kazanabiliyordu. örnek; kasmıs olan bir mid kassadin. lakin yapılan yamalar, değiştirilen herolar, değiştirilen oyun içerikleri sayesinde snowball un önüne geçildi ve artık kasan bir kişi oyunu tek başına taşıyacak kapasitede değil. ben bunu defalarca yaşadım. mid oynuyorum, top feedliyor, bot feedliyor, jung geri kalmış elinden bir şey gelmiyor. bota roam, topa roam defalarca. yardım ediyorsun, kasmalarını sağlıyorsun ama kasamıyorlar işte. özellikle dikkatimi çeken kısım bu olayın seri maçlarında olması. bu oyunda afk istatistikleri tutuluyor, elo sistemi var. seri maçlarında bu istatistikleri yüksek olan arkadaşları verirsen yükselmeye çalışan iyi oynayan birinin takımına bu haksızlık düşüncesi ile sinire dönüşür ve sonucu reportta biter. 10 serinin 1 tanesinde olsa bu durum yine iyi yalnız bu durumun yüzdesi yüksek ve bence bunun da farkındasınız. alt gruptaki bir insanın yükselmesini olabildiğince zorlaştırmaya çalışıyorsunuz. dediğim gibi yaptığınız güncellemeleri siz bütün oyunculardan daha iyi biliyorsunuz ve elo sisteminin, takım dengeleme sisteminin de buna göre yenilenmesi gerekiyor. 5 maçlık seriye çıkan birine o seriden 0 puana düşene kadar kötü istatistikli adamları göndermeye devam ederse oyun bu gayet de haksız bir dengelemedir. Teşekkürler.
Dengeleme konusuna girmiyorum oradaki sistem mekaniklerini tartışmam zor alanım değil ancak ilk bölümdeki sorununla ilgili söyleyeceklerim var :D Birini iyi oynamaya teşvik eder ve karşılığında küfür yersen yanıt olarak küfretmek bir sabır sorunu değil tercih sorunu. Hem sen hem o hakaret etmişseniz oyundaki diğer oyuncular sizi veya siz birbirinizi raporlarsanız işlem görürsünüz. Aranızdaki tartışmadan diğer oyuncular da etkileniyor bu arada onu da unutma. Biri değerlerine hakaret ederse ona aynı karşılığı vermek seni sabırsız yapmayacağı gibi haklı da yapmaz. Oyun içi sohbet konusunda hepimizin derdi var, bunun değişmesi için de başkalarının hakaretlerini kesmesini beklemek pek bir çözüm değil. Sen karşılığını aynı dilden verme, biz de o şekilde davrananları oyundan uzaklaştıralım. Ki bunu yapıyoruz ve yapmaya da devam edeceğiz. Bir de bu şekilde dene. Ne kaybedeceksin, ne kazanacaksın hesabını yap.
: bakın şu yukarda açıklama kısmında söylediklerim zaten suçu sadece başkasında aramadığımı belli eden bir yazı,ve demek istiyorum ki ben eliniz vicdanınıza koyduğunuzda bu kız kılıklı lafıyla 25 maç mute yiyip takdir puanlarının 0 lanması adaletli bir yaklaşımmı sizce ? ki ciddi anlamda her oyunuma bakabilirsin ben asla kişinin şahsına küfür eden bir insan değilim...bu kız kılıklı lafına 25 maç mute yiyorsam millet ana bacı din kitap sövüyor onların cezalarını merak ediyorum.Dediğim gibi bu oyun warwick bütün maç all dan yazı yazdı ve ben bu durumu açıklamak için bütün maç alldan yazı yazan warwick i reportlarsınız demedim böyle bir sıfat koydum evet belki yanlış ki o konudada şüpheliyim bu hakaretse oyun için hakaret değil insan haklarına olan bir hakaret tir. Suçu kendimde aradğımda evet belki böyle bir cümle kullanmamalıydım ancak cezasının cidden bu olmasının açıklamasını merak ediyorum beklemedeyim
Tabii ki açıklayayım. Sistem oyuncuların sohbet kayıtları üzerinden tabiri caizse bir sicil tutuyor. Senin durumunda bu daha önceden raporlandığın ve 10 maçlık sohbet cezasına dönüşen bir geçmişe sahip. O kayıtta da yine buradakine benze bir söylem + küfürlü içerik var. Bunun ardından davranışların benzer seviyede giderse bir sonraki yaptırım olan 25 maçlık sohbet cezasına çıkıyorsun ve çıkmışsın da. Şüpheli olduğun konuya da açıklık getireyim bu arada, birini aşağılamak için "karı gibi" veya "kız kılıklı" şeklinde söylemler kullanmak kadınlara yapılan ayrımcılıktır. Oyun içi olmayıp, insan haklarına hakaret olması hafifletici bir durum değil bu arada daha da kötü zaten. Bir insanın kadın olduğu için onun oyunda veya başka bir alanda kötü veya yetersiz olduğunu ima etmek bu ayrımcılığın doğrudan karşılığıdır. Bu arada yaptırımın tek maçlık söylemelerinle değil, o ara dönemdeki söylemlerin ve aldığın "haklı" raporların neticesinde oluyor. Bunun ardından oyunlarında benzer bir tavrı sürdürürsen de belki yine 25 maçlık sohbet cezası veya 14 gün uzaklaştırmaya yükselebilirsin. Ben oyunuma bakarım, karşımdaki ne kadar terbiyesizlik yaparsa yapsın sakin kalırım çünkü aynı şekilde cevap verdiğimde her ikimiz de oyundan uzaklaşacağız şeklinde yaklaşırsan (hatta mümkünse oyun sonunda raporlarsan) oyuncu davranışları bakımından bir daha hiç ceza almazsın. Diğer rapor türleri için kesin konuşamam ama. Diğer soruna gelelim, "ana bacı din kitap sövenler" söylemlerinin ağırlığına bağlı olarak doğru şekilde raporlanırlarsa 14 günden başlayan ceza alıyorlar ve bir sonraki benzer davranışta kalıcı uzaklaşıyorlar. Söylemleri nefret veya ırkçılık içermiyorsa da yine 10 maç sohbet cezasından başlayıp, çok daha hızlı bir şekilde artan cezalara karşılaşıyorlar. Örnek olarak senin aldığın iki yaptırım arasında 14-15 gün geçmişken bu diğer tavra sahip oyuncular yaptırımın bittiği gün bile aynı şeyi tekrarlarlarsa bir sonraki aşamaya geçeceklerdir.
: düşünme yeteneği olan bir rioter bakabilirmi
Yanlış algılanan bir durum yok, sohbet kayıtlarındaki çirkin söylemlerini buraya yapıştırmaktan utandığım için paylaşmıyorum. Kürt müsün diye sormak tabii ki ceza sebebi değil, daha sonrasında yazdıklarını paylaş istersen gelen kayıt üzerinden yorumlarda yardımcı olurlar sana diğer oyuncular. Tek maç üzerinden de değil bu arada daha önce 14 günlük uzaklaştırman var zaten bir sonraki adım kalıcı uzaklaştırma oluyor. Kalıcıya dönüşmememsi için arada reform olman gerekliydi ancak senin durumunda öyle bir şey söz konusu değil.
: Kusura bakmayın da güvenmiyorum bu report ve adalet sistemine şöyle ki size en son 25 maç mute yediğim maçın konuşmalarını atacağım, demiyorum ki cezasız kalmalı tamam ancak milletin ana avrat din kitap dümdüz sövdüğü bir yerde şu tarz konuşmaların biraz daha muamma gösterilmesi gerekiyor ve konuşmanın içeriğini kısa bi özet geçersem; ad kennen top oynuyorum ve mainim diyebilirim plat seviyesindeyiz 5 dk da 7 gang yedim midin karşısındaki twisted fate yaklaşık 3 dk top ta kaldı ori yardıma gelmedi(ve ben demiyorum ki ww nerdesin napıyosun yeter artık gel vs vs flame yapmıyorum),bütün maç boyunca warwick all chat kısmından bana laf attı kışkırttı evet belki küfür etmedi ancak o kadar kışkırtacak laflar söyledi ki (yok velet topta ad kennen mı olur ezik misin reportlarsınız oynamayı bilmiyor noob skin gelmiş öylesine oynuyor ve aklımdan çıkan bir ton söz)anlatamam uzun lafın kısası bende şu lafları ettim ; [1:34] [All] LâLu EbKém (Kennen): güzel espri [4:06] LâLu EbKém (Kennen): uyuyor ori [4:06] LâLu EbKém (Kennen): ondan [4:09] LâLu EbKém (Kennen): herşey olur yani [4:20] LâLu EbKém (Kennen): riv flash yok [4:24] LâLu EbKém (Kennen): snowball hero su [4:28] LâLu EbKém (Kennen): lane i aldı [4:28] LâLu EbKém (Kennen): su an [4:30] LâLu EbKém (Kennen): bilgin olsun ww [6:18] [All] LâLu EbKém (Kennen): wuk [6:19] [All] LâLu EbKém (Kennen): yeter [7:24] LâLu EbKém (Kennen): oyundn düştüm bn bilginize [7:27] LâLu EbKém (Kennen): 5 gang yedim [7:29] LâLu EbKém (Kennen): dk 7 [9:57] LâLu EbKém (Kennen): abi [10:01] LâLu EbKém (Kennen): o ne ya [10:02] LâLu EbKém (Kennen): o ne %% [11:34] LâLu EbKém (Kennen): ORİ [11:35] LâLu EbKém (Kennen): SÖVECEM [11:36] LâLu EbKém (Kennen): AZ KALDI [11:51] LâLu EbKém (Kennen): oriii [12:07] LâLu EbKém (Kennen): ori [12:09] LâLu EbKém (Kennen): harnbiden [12:10] LâLu EbKém (Kennen): sktşirg [12:11] LâLu EbKém (Kennen): git [12:12] LâLu EbKém (Kennen): oynama [12:34] LâLu EbKém (Kennen): sana [12:35] LâLu EbKém (Kennen): sadece [12:36] LâLu EbKém (Kennen): all dan [12:39] LâLu EbKém (Kennen): kıonusuyorsun ya [12:41] LâLu EbKém (Kennen): geçmiş e bak [12:43] LâLu EbKém (Kennen): simgeye bak [12:46] LâLu EbKém (Kennen): aptal aptal [12:47] LâLu EbKém (Kennen): konuşma [12:49] LâLu EbKém (Kennen): ad kennen op [12:52] LâLu EbKém (Kennen): sorun bnde değil [13:00] LâLu EbKém (Kennen): su oriye bka [13:23] LâLu EbKém (Kennen): konu farm mı sence [13:30] LâLu EbKém (Kennen): adam 5 edk top a [13:31] LâLu EbKém (Kennen): geliyor [13:33] LâLu EbKém (Kennen): takip edicen [14:16] [All] LâLu EbKém (Kennen): şu ww yi [14:18] LâLu EbKém (Kennen): reportlarmısınız [14:24] [All] LâLu EbKém (Kennen): ad kennen diye bir şey oldğunu bilmiyor [14:31] [All] LâLu EbKém (Kennen): dk 7 ye kadar 6 gang yedim [14:47] [All] LâLu EbKém (Kennen): ve 1 kere öldm [14:54] LâLu EbKém (Kennen): git [14:55] LâLu EbKém (Kennen): gelme [14:55] LâLu EbKém (Kennen): gelme [14:56] LâLu EbKém (Kennen): git [14:58] LâLu EbKém (Kennen): vurmam [15:53] [All] LâLu EbKém (Kennen): en cok da all dan karı gibi konuşa n ww ye [15:58] [All] LâLu EbKém (Kennen): umrumda değil alın midi [16:24] LâLu EbKém (Kennen): milyon tane [16:26] LâLu EbKém (Kennen): yap sinyal [17:05] [All] LâLu EbKém (Kennen): yok abi flame yapıyor umrumda olmaz [17:08] [All] LâLu EbKém (Kennen): flamer la işim olmaz [17:11] [All] LâLu EbKém (Kennen): kendi hatları ben bu konuşma tarzına 25 maç mute yedim oyundan soğudum diyebilirim resmen, takdir puanlarım 0 landı ve bunun sebebi de ne biliyor musunuz bütün mac flame yapan warwick, warwick ceza aldı mı hiç sanmıyorum,dediğim gibi belki ben de cezasız kalmamalıyım benim ama şikayetlerin bir çoğuna izlenmeden sadece yazılan yazılar üzerine ceza sistemi uygulanıyor,riot a ticket attığımda oyunu baştan sona izlemelerini ona rağmen eğer cezalandırılacaksam sorun olmayacağını belli ettim otomatik sistem cevabıyla cevap verildi.Uzun lafın kısası adaletsiz bir ceza sistemi uygulanmakta bir kaç kişinin yaptığı şey yüzünden herkese göre uygulanmakta olan bir otomatik ceza sistemi var bunu tartışmaya açıklar mı tartışsak bir sonuç alabilir miyiz onu bilemiyorum orası da ayrı konu
Selamlar, bu şikayet ettiğin durumun azalarak bitmesi için elimizden geleni yapıyoruz. Senden ricam, yazıda da görebileceğin üzere başkalarının sataşması üzerine kendini yanıt vermek zorunda hissetmemen. Çünkü bunu yaptığında, hem sen hem de şikayet ettiğin davranışı gösteren kişi benzer konuma düşüyorsunuz. Sadece o yaptırım alacakken sen de raporlanmış oluyorsun. [20:36] [All] LâLu EbKém (Kennen): şu kız kılıklı yı report ederseniz sevinirim [23:03] [All] LâLu EbKém (Kennen): gg wp report [23:04] [All] LâLu EbKém (Kennen): ww Bunlar da aynı oyundaki sohbet kaydının geri kalanı. Yukarıda da "karı gibi konuşan" şeklinde ayrımcılık yapmışsın mesela. Tabii ki bunu tartışabiliriz ancak suçu hep başkalarında ararsak bir yere varamayız.
xSoNx27 (TR)
: daha once 5 yılık hesabım perma yedi dedim haklılar bana sovene bende sovdum onlar kadar bende suçluyum ama yeni hesabımda 1 kere bile küfretmedim halde ve kötü soz soylemdim aptal-salak vs gibi şeylerde solemedim bana küfrede direk nute attım once 15 oyun sohbet banı yedim sonra 25 oyun yedin diye uyarı geldi 1 gun sonra 14 gun kalıcı uzaklaştırma yemişim direk bakın bilet olusturdum riota gerekli resimleri attım 1 kere bile küfretmedim %100 garanti veriyorum onceden küfürden ban yamiş birisi olarak riot destek gorevlisi leb le bee kulanıcı adlı admin(gm) once hesabımı araştırmasını istedim kendisi hesabımı araştırdıkdan sonra küfür etmedigimi farketti ama atılan ban geri alınamaz diyerek bana direk aktarıyorum ''hacı sen sup gelmiş vlad almışşın ondan ban yedin'' dedi bende sport vlad gittim oyun istatisklerine bakarsan en yüksek asist de bende dedim 2 gün oldu ve hala cevap gelmedi 31317035 buda bilet numarası
Açıklamandan yola çıkarak gönderdiğin biletere kadar inceledim. Oyuncuları rahatsız etmek için sadece küfür etmen gerekmiyor, takım oyununa aykırı tutum da oyundan uzaklaştırma sebebidir. Senin deyiminle troll, başkalarının deyimiyle oyunu zehir etmek, sürekli tekrarlandığı durumda yaptırım alır. Biletteki açıklamayı "küfretmediğim halde" şeklinde yorumlamışsın ancak ayrıntısını da vereyim: Sana aldığın yaptırımın haklı olduğuna dair benzer bir açıklama ile dönüş yapılmasına rağmen üst üste 27 kere banımı açın diye bilet atmışsın, destek ekibi de sana bunun mümkün olmadığını yazmış. Küfretmesen bile dememişler, bu yaptırımın geri alınması için bir sebep yok demişler. Bir kere de ben yazmış olayım.
: anabacı küfür eden de aynı cezayı alıyor küfür etmeden bir şeyler yazıp takımın morelini bozanda sadece ırkcılık yapanlar direkt 14 gün bandan başlıyor bu küfürle ve flame arasında bir fark olmalı. hırsızlık yapan da aynı cezayı alsın tecavüz eden cinayet işleyenlerde aynı cezayı alsın mantıgı ?
Bahsettiğin davranışlar arasında yaptırım farkı var. Biri 8-9 uyarıdan sonra kalıcı uzaklaşıyor, öteki 3.'den sonra. Ağır ceza mahkemesi değil, bilgisayar oyunuyuz bu arada, karşılaştırma ağır olmuş biraz.
Devamını göster

Emaic

30. SEVİYE (TR)
Oy Almış
KONU AÇ