: helal rito çalışıyor {{sticker:slayer-pantheon-thumbs}} sadece şu yükselme liginden çıkış biraz karışık gibime geldi
Sana çok hızlı özetliyorum: Elemelere kalan takım 2 seri kazanırsa ŞL'ye devam ediyor.
: Mecburlar hala zayıf bi sistem bence ama cidden kalite en az 2 seviye arttı ve biraz daha geliştirme ile 2020 civarı bence artık en iyi 5 değil 6 bölgr olucak ve Türkiye oraya girebilir
Amacımız da aynen o zaten. Worlds'ün grup aşaması ve üzerinde olmak, All-Star'da en iyi bölgeler arasında olmak artık standart olmalı. Bunun üzerine neler yapabiliriz diye takımlar, oyuncular, seyirciler, taraftarlar ve Riot Games Türkiye olarak bakıyoruz. Birlikte çalışırsak olur.
: wow nice rito
: Bo1 bi öncekinden iyi oldu ligin 10 takıma çıkması ve düşen takımların playout maçları da daha adil oldu oldu. Ama madem profesyonelleşti bu espor profesyonel oyuncuların maaşını bonservisinide açıklamak zorunda olduğunuzu düşünüyorum madem profesyonel platform kamuoyu nun bilgisi olması gerekiyor ve bu bilgilendirme daha çok dikkat çekmeye ve kitlenin dahada genişlemesine yani pozitif yönlerin çoğalabileceğine inanıyorum
Yorumların için teşekkürler. Sporcuların aldığı ücretler takımların açıklayabileceği bir bilgi, bizim kontrolümüzde olan bir durum değil. Biz sadece belli bir standardın üzerinde olmasını garanti altına alıyoruz karşılıklı anlaşmalarda.
: en hayırlısı neyse o olsun ne diyelim :) :) {{champion:266}}
: şu arkadaşının hesabını kasanları banlayın siz önce şampiyonluk ligini boş verin o olur zaten dereceli atamıyoruz adam elmas bronz gümüş kümede hesap kasıyor saçmalık
O konu da bizde: [Elo Boost Cezaları](https://boards.tr.leagueoflegends.com/tr/c/oyuncu-davranislari/MmKpX4WV)
Klasoss (TR)
: biriniz özet geçse ii olur beyler bayanlar :D
Bo1'a döndük, lig 9 hafta sürecek, takımlara eşit olarak değil başarıya göre ödüllendirme olacak. Bi de Yükselme Ligi de ofiste oynanacak çok özetlersek.
Caryox (TR)
: Katılıyorum öncelikle altyapı yı geliştirerek başlayabilirsiniz şimdiden kolay gelsin yeni sezon efsane olacak
{{sticker:sg-syndra}}
: rito her şey güzelde bide maç sonu analiz masası oluyor ya oraya profesyonel oyuncuları tr birincilerini youtuberleri falan sıksık getirseniz güzel olmaz mı ?
Yayınlar için de planlama yapıyoruz şu aralar, böyle güzel önerilere açığız. Yorumun için çok teşekkürler.
: carımı gerı ıstıyorum lutfen
Hesap çalmaya yönelik girişim nedeniyle kapatılmış. Diğer oyunculara attığın yanıltıcı mesajlarla ilgili olduğunu tahmin ediyorum ancak kesin bilgi için Destek üzerinden yardım alabilirsin. Panolar'dan işlem yapmıyoruz.
: Bu eleme maçlarını izleme imkanımız var mı?
Elemelerde yayın olmayacak, lig aşamasından itibaren izleyebileceğiz.
Punykers (TR)
: Bu yorumu 15 Kasım'da yazıyorum. Battlegrounds'ta açık eleme kaydı yok !
Takımlar kayıt yaptırmışlar, doğru bağlantıdan mı deniyorsun? https://battlegrounds.tr.leagueoflegends.com/oTGp94KA1nYBXvhKWwFL6uzb
Jínxy (TR)
: 1. eleme kayıtlarını bulamıyorum hocam
Bir duyuru daha çıktık ama görmediysen doğrudan bağlantısı şu: https://battlegrounds.tr.leagueoflegends.com/oTGp94KA1nYBXvhKWwFL6uzb
BURNER (TR)
: 15 kasımda kayıtların açılacağı söylendi fakat baktığımda bir şey göremedim...Kayıtlar açıldı da ben mi göremiyorum efendim ?
Belki aradaki duyuruyu görmüşsündür ancak kayıtlar şuradan yapılıyor: https://battlegrounds.tr.leagueoflegends.com/oTGp94KA1nYBXvhKWwFL6uzb
: Sizin yapacağınız sistemin Allah belasını versin
Ceza aldığın karşılaşmanın sohbet kayıtlarını paylaşabilir misin? Ben "kudur", "ağla" şeklinde sataşmalar veya bildiğimiz küfür içermeyen bir kayıt bulamadım belki hep birlikte değerlendirirsek farklı bir sonuç çıkar.
FlaseCAT (TR)
: EMEK BOSA GİTTİ
İşlemde bir hata yok gibi görünüyor, istersen sana gönderilen sohbet kaydını paylaş üzerine yorum yapalım hep birlikte.
TEK06TEK (TR)
: eyw de irkcilik yapmadim
İstersen uzaklaştırma ile birlikte sana gelen sohbet kaydını paylaşabilirsin.
TEK06TEK (TR)
: Riot sorunumu aramızda çözebilirmiyiz
Sohbet üzerinde kullandığın ırkçı söylemler nedeniyle yaptırım almışsın, tekrarı durumunda alacağın ilk raporda kalıcıya dönecektir.
: güncellemeden sonra ödüllerimi alamadım
O pencerede bir görev yapman gerektiği yazıyordu, sağ alttaki Görevler sekmesinden görebilirsin. Bulamazsan yazayım ayrıca: Yeni rünler girip eşleştirlmeli bir oyun oynaman yeterli. Bunun sonunda mavi özlerin gelecektir.
: Mavi özüm gelmedi..
Paylaştığın görseldeki açıklamada da yazdığı gibi ilk olarak ilgili görevi tamamlaman gerekiyor. Herhangi bir eşleştirmeli oyun oynaman yeterli.
: Tonbaliklicım alt yaş sınırı kaç acaba:)?
Tonbalık hasta biraz ben cevap vereyim: 18 :)
: http://tr.leagueoflegends.com/tr/news/store/sales/kasim-ayi-indirimleri-listesi-0
{{sticker:galio-happy}}
uutkuu07 (TR)
: frozen gibi yabancı oynuculara oy kullanabilecek miyiz
Evet, Şampiyonluk Ligi oyuncularının herhangi birine (kurallar dahilinde tabii) oy verebileceğiz.
: Ben Osmaniye/Kadirli il/ilçe'sinde oturuyorum altyapıları sizce hangi internete uygun olur ping durumu için hangi interneti önerirsiniz?
Bu sayfaya bakıp karşılaştırabilirsin: [www.lagreport.com](http://www.lagreport.com) Sayfanın en altında bağlandığın adresteki servis sağlayıcıların karşılaştırması mevcuttur.
: "en sağlıklı bağlantıya ulaşmanı sağlayalım." derken ne demek istediniz acaba bunu siz nasıl sağlayabilirsiniz ?
Hizmet aldığın yerdeki çeşitli servis sağlayıcıları arasından hangisinin daha iyi performans verdiğini değerlendirip aralarında tercih yapmak istersen bu sayfa sana yardımcı olabilir. Sağlıklı bağlantıya ulaşmanı sağlayalımdan kasıt o.
: Acil durumlar tarafından afk kalanlar fakat ban yemeyenler korkuyormu? gelin bakın
AFK kaldığın için kısa süreli sıraya girememe cezası alabilirsin ve bunu alışkanlık haline getirirsen de daha ciddi cezalar alırsın. Ancak oyun içerisinde hakaret/aşağılama/nefret söylemi gibi bir tavrın olmadıysa 1 kere afk kaldığın için uzaklaştırma alman mümkün değil. Bu arada, küfürle karşılaştığında sana bu şekilde davranan kişiyi/kişileri susturup oyun sonunda raporlamanı tavsiye ederim. Diğer durumda hem belki de kazanacağın bir oyundan çıkıp boş yere AFK cezası alıyorsun hem de sana bir olumsuz davranışta bulunmayan diğer oyuncuları da eksik bırakıp cezalandırmış oluyorsun.
: riot bu hesabı kalıcı uzaklaştırdı ama nedeni
Sana da gelmiştir zaten ama ben yine de uzaklaştırma almadan önce oynadığın ve raporlandığın son 2 oyunun kaydını (elimden geldiğince sansürleyerek) paylaşayım. Güven konusunu da onların altında yanıtlayacağım: 1. Oyun: [0:21] katliampower (Kha'Zix): morgana [0:30] katliampower (Kha'Zix): s-ker-m ananı seinin [0:35] katliampower (Kha'Zix): veletlik yapan o şerefsiz [0:38] katliampower (Kha'Zix): tmm lan bende feedliyom [0:42] katliampower (Kha'Zix): hadi [0:44] katliampower (Kha'Zix): banada yalvar [0:47] katliampower (Kha'Zix): am cık [0:55] katliampower (Kha'Zix): s-ker-m ananı senin [0:58] katliampower (Kha'Zix): adam sandık [1:16] katliampower (Kha'Zix): a mcık banada yalvar yoksa feedlerim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [1:41] katliampower (Kha'Zix): muteledim [2:38] katliampower (Kha'Zix): gelöe [2:40] katliampower (Kha'Zix): gelmee [2:43] katliampower (Kha'Zix): git [2:47] katliampower (Kha'Zix): git [2:48] katliampower (Kha'Zix): banane [2:51] katliampower (Kha'Zix): ben feed [2:59] katliampower (Kha'Zix): siktirtme belanı [3:14] katliampower (Kha'Zix): o [3:17] katliampower (Kha'Zix): oçç [3:24] katliampower (Kha'Zix): bida [3:25] katliampower (Kha'Zix): söv [3:28] katliampower (Kha'Zix): bak napıyorum [4:39] [All] katliampower (Kha'Zix): Şifa [4:41] [All] katliampower (Kha'Zix): almış [4:43] [All] katliampower (Kha'Zix): whattt [4:52] [All] katliampower (Kha'Zix): ciddimisin sen [5:42] [All] katliampower (Kha'Zix): ya yuhhhhhhh [5:52] [All] katliampower (Kha'Zix): mk malı oyunn bozanlık yaptı çarp aldı [5:59] [All] katliampower (Kha'Zix): bende mide geçiyim dedi [6:00] [All] katliampower (Kha'Zix): m [6:04] [All] katliampower (Kha'Zix): mid khada olmaski [6:13] katliampower (Kha'Zix): yarramm [6:17] katliampower (Kha'Zix): ilk sen sçvdün [6:19] katliampower (Kha'Zix): skerim ananı [6:28] katliampower (Kha'Zix): kfr etmemeyi öğrenseydin [6:35] [All] katliampower (Kha'Zix): mal kfrmü [6:36] [All] katliampower (Kha'Zix): ? [6:45] katliampower (Kha'Zix): ananda y-rr-kkk yiyecek [6:55] katliampower (Kha'Zix): banaene [7:06] katliampower (Kha'Zix): ağla [7:08] katliampower (Kha'Zix): all mute 2. Oyun: [1:29] [All] katliampower (Orianna): soraka report [1:32] katliampower (Orianna): oç [1:41] katliampower (Orianna): senin annen- skeyim velet [7:11] katliampower (Orianna): hll [8:07] katliampower (Orianna): jax [8:08] katliampower (Orianna): blue [8:09] katliampower (Orianna): sal [8:10] katliampower (Orianna): bana [9:14] katliampower (Orianna): feedleme [9:15] katliampower (Orianna): %% [9:20] katliampower (Orianna): ayn [9:21] katliampower (Orianna): yencez [9:48] katliampower (Orianna): jax [9:50] katliampower (Orianna): bana mavi sal [9:52] katliampower (Orianna): knk [9:56] katliampower (Orianna): adamsın [10:21] katliampower (Orianna): sg [10:23] katliampower (Orianna): mk [10:24] katliampower (Orianna): evladı [10:26] katliampower (Orianna): anen- s-key-m [10:29] katliampower (Orianna): oç [10:33] [All] katliampower (Orianna): soraka report [11:24] katliampower (Orianna): soraka annen- s-key-m [11:31] katliampower (Orianna): senin anenin ------ ------- sokayim [11:33] katliampower (Orianna): a mcık herif [11:42] katliampower (Orianna): veldin çoçuğu [11:45] katliampower (Orianna): anenin %%% [11:46] katliampower (Orianna): a mck [11:53] [All] katliampower (Orianna): soraka pi çi rpeport [12:06] [All] katliampower (Orianna): oç ondan [12:30] [All] katliampower (Orianna): yarram [12:35] [All] katliampower (Orianna): annen sup [12:36] [All] katliampower (Orianna): a mcık [13:12] [All] katliampower (Orianna): soraka report sizede gelebilir [13:23] [All] katliampower (Orianna): veldin teki [13:33] [All] katliampower (Orianna): a mcık herif yüzünden golda çıkamıycam mk [13:37] [All] katliampower (Orianna): velet [13:48] katliampower (Orianna): yarramı oynama [13:51] katliampower (Orianna): siktim pi çi [14:08] katliampower (Orianna): sana yarr%% salarım [14:09] katliampower (Orianna): a mcık [14:16] katliampower (Orianna): senin bebeni %%%%%%% [14:17] katliampower (Orianna): beley [14:19] katliampower (Orianna): velet [14:27] katliampower (Orianna): sg mdden [14:28] katliampower (Orianna): a mcık [14:31] katliampower (Orianna): annene girsim mid [14:34] katliampower (Orianna): mk evladı [14:35] katliampower (Orianna): gbeer [14:40] katliampower (Orianna): a mk [14:41] katliampower (Orianna): malı [14:45] [All] katliampower (Orianna): soraka report [14:52] [All] katliampower (Orianna): kassadin free win [14:54] katliampower (Orianna): 15 sur [14:57] katliampower (Orianna): yok sa ben afk [15:13] [All] katliampower (Orianna): Sorakayı report edin [15:15] [All] katliampower (Orianna): ne olur [15:20] katliampower (Orianna): sen bi sus mk evladı [16:16] [All] katliampower (Orianna): soraka report [16:24] [All] katliampower (Orianna): başta belliydi veled olduğu [16:39] [All] katliampower (Orianna): soraka report [16:50] katliampower (Orianna): ne yapmadım desene %%%%% [16:57] katliampower (Orianna): orosbu çoçu [16:58] katliampower (Orianna): afk kal [17:00] katliampower (Orianna): puşttt [17:05] katliampower (Orianna): basma [17:06] katliampower (Orianna): mk [17:08] katliampower (Orianna): pi ççi [17:09] katliampower (Orianna): afk kaş [17:11] katliampower (Orianna): a mcık [17:25] katliampower (Orianna): a cık herif [17:35] katliampower (Orianna): senin ölmüş ninene boşalıyim [18:20] [All] katliampower (Orianna): kassadin beni 1 kere öldürdün oda free kasınca [18:22] [All] katliampower (Orianna): mk [18:35] katliampower (Orianna): senin ceddini skeyim [18:38] katliampower (Orianna): orosbu soraka [18:47] [All] katliampower (Orianna): yarram [18:49] [All] katliampower (Orianna): kule alrtı [18:51] [All] katliampower (Orianna): girme [18:52] [All] katliampower (Orianna): ozmn [19:01] [All] katliampower (Orianna): free winsiniz [19:07] [All] katliampower (Orianna): hele kassadin [19:13] [All] katliampower (Orianna): Soraka report [19:36] [All] katliampower (Orianna): soraka report [19:39] [All] katliampower (Orianna): bilerek besleme [19:47] [All] katliampower (Orianna): takım oyununa aykırı tutum [20:43] [All] katliampower (Orianna): bot farkı [20:46] [All] katliampower (Orianna): bot report [20:48] [All] katliampower (Orianna): veletlil [20:52] [All] katliampower (Orianna): bilerek besleme [20:53] [All] katliampower (Orianna): afk kalma [20:55] [All] katliampower (Orianna): kfr [21:02] [All] katliampower (Orianna): takım oyununa aykırı tutum [21:08] [All] katliampower (Orianna): hepsi gerizekalı oçun teki [21:24] [All] katliampower (Orianna): bu veletler yüzünden golda çıkılmıyor sonra dalga geçen p,i çler oluyor [21:49] [All] katliampower (Orianna): bilmiyorlarki oyunun yeni halinde oç bronzlar ve oç silverler oldu [21:52] [All] katliampower (Orianna): suna al [21:56] [All] katliampower (Orianna): anan feedliyor soeaka [22:01] [All] katliampower (Orianna): annenin üzerimde -m-n- -k-ttt- [22:03] [All] katliampower (Orianna): böle [22:05] [All] katliampower (Orianna): akıyoe [22:06] [All] katliampower (Orianna): ohhhh [22:09] [All] katliampower (Orianna): s-k-yom [22:13] [All] katliampower (Orianna): sana kardeş geliyor [22:47] katliampower (Orianna): bot sizin allahınıza boş-lıy-m [22:50] katliampower (Orianna): tabi varsa [22:52] katliampower (Orianna): a mcık [23:52] [All] katliampower (Orianna): evt [23:54] [All] katliampower (Orianna): ediyom [23:55] [All] katliampower (Orianna): a mcık [23:59] [All] katliampower (Orianna): bunun allahı yoktur [24:03] [All] katliampower (Orianna): olsa [24:05] [All] katliampower (Orianna): sövmem [24:07] [All] katliampower (Orianna): bu kürt mk [24:11] [All] katliampower (Orianna): bunun şeytsau var [24:14] [All] katliampower (Orianna): allahı yok [24:19] [All] katliampower (Orianna): orosbu çoçu bu [24:43] [All] katliampower (Orianna): bot report bilerek besleme Karşılaştığın davranış her neyse bu şekilde yanıt vermeni haklı çıkaracak bir açıklama olabileceğine inanmıyorum. Raporlama sistemine güvenip, oyunda bu şekilde davranan kişileri raporlayarak bize bildiren oyuncuların güvenini haksız çıkarmamak için elimizden geleni yapıyoruz.
: Sayın yonetıcı kardesım bu yazıyı lutfen okuyunuz
Küfür etmeye gelen oyuncuları sadece eğlenmek isteyenlerden ayırmak değil, oyundan da ayırmak için rapor sistemini kullanabilirsin. Oyun sonunda bu tarz davranışlarda bulunan kişileri ilgili kategoriyi seçerek rapor etmek yeterli olacaktır. Oyundaki muhabbetinin en az bi 20 yaş genç gösterdiğini de eklemek isterim :D
: Mehmetçik Vakfı neden seçeneklerde yok en azındam TR serverinde özel bi seçenek olabilirdi
Bu yerel olarak planlanan bir durum değil, Türkiye olarak da katkımız olması fırsatından geri kalmak istemedik açıkçası. Umarız bir daha hiç gerek kalmaz ancak geçmişte Soma'daki maden kazası gibi talihsiz olaylarda planladığımız bağış kampanyaları ve yine TEMA ile ortak yürüttüğümüz ağaçlandırma çalışmaları senin değindiğin durumlara örnek olabilir.
Cygnus55 (TR)
: Hesap kalıcı olarak uzaklaştırıldı
Defalarca dile getirdiğimiz üzere şikayet ettiğin bu durum, aynısını sen de yaptığın sürece sonuçlanmayacak. Sana uygulanan yaptırıma ait sohbet kayıtlarının tamamında, üstelik bütün sohbet boyunca istisnasız BÜYÜK HARF KULLANARAK takımına ve karşı takıma küfrediyorsun. Birinin sana davranışı üzerine bunu yaptığını söylemişsin ve onların ceza almadığından yakınmışsın. Sence, ikiniz de raporlandığınız sürece aynı sistem sana ayrı, karşındaki oyuncuya ayrı bir ceza verebilir mi? Bahsettiğin "preler raporluyor ceza alıyoruz" konusu ise tamamen efsane. Sen oyunundaki 4 kişinin haksız raporuyla asla işlem görmezsin. 2017 yılı içerisinde olumsuz davranışların neticesinde toplam 4 kere ceza almışsın. Bu durum, bir önceki 14 günlük uzaklaştırmanın ardından ise benzer şekilde hakaretlerine devam ettiğin için kalıcı uzaklaştırmaya dönüşmüş. Eğer yeni bir hesap açıp oyuna temiz sayfayla dönmeye karar verirsen senden ricam, şikayet ettiğin kişilerden biri olmaman. Aile adabından da örnek verdiğin gibi, karşındakinin tavrıyla aynen onu taklit ederek çirkinleşerek değil, kendi karakterinle iletişim kurman. Bunu yaptığın sürece 9 kişi bile rapor etse, sohbet kaydında olmayan bir davranış için ceza alman mümkün değil.
Monchips (TR)
: hesabımın silinmesini istiyorum
Destek üzerinden talepte bulunman faydalı olacaktır: Burası oyunun iletişim forumu. Hesabınla ilgili işlem yapamayız.
Flymann (TR)
: her laneyi almışız diye küfür yedik
Oyun sonunda raporladıysan konu bizde {{sticker:slayer-pantheon-thumbs}}
: BENI NEDEN BANLADINIZ
Tabii ki, destek üzerinden bilet gönderek açıklama talep edebilirsin. Zaten uzaklaştırma mesajında da benzer bir cümle yazıyor olması lazım.
Leaginos (TR)
: Rezaleti sizinle paylaşmak istiyorum; ırkçılığın cezası yalnızca 10 gün uzaklaştırma
Bu tür durumlarda doğrudan 14 gün uzaklaştırma uygulanıyor. Bu davranışta bulunan oyuncunun, reform olması için tek bir hakkı oluyor yani, bir sonraki en ufak olumsuz davranışında ise (hakaret/sataşma gibi) kalıcı uzaklaştırıyoruz. Bu sistemi güncellememiz her zaman mümkün, reforma dönüşme oranlarını yakından takip edip eğer faydası olmuyorsa kimseyi bu davranışa bir kez daha maruz bırakmak istemeyiz açıkçası. Ancak bir insanın (böyle bir konuda bile olsa) hata yaptığını anlayıp bu tavırdan vazgeçmesi için şimdilik bir şans vermeyi tercih ettik.
: HAKSIZLIK YAŞIYORUM
[11:56] BaL10cuk xD (Zed): sırf böyle dedıgın ıcın oyunu satıcam blıtz [30:52] BaL10cuk xD (Zed): a.q mal ezi Bunun öncesinde de sana 10 maç sohbet cezası, 25 maç sohbet cezası, 14 gün uzaklaştırma şeklinde yaptırımlar uygulanmış. Arada davranışlarını düzeltmen ve sportmence oyanaman için bolca fırsat varmmış yani. Oyunu satmakla tehdit ettiğin maçın başında da şunu söylemişsin bu arada. [0:54] BaL10cuk xD (Zed): o kadar emek harcıyom hep takım feedlıyıp satıyo
: Ne güzel adam hobisiyle para kazanıyor derken karşılaşmalara baktım bakmaz olaydım Emaic. Haftada bir uğruyorsun yeşil sahaların gözü yaşlı. {{champion:103}} {{item:3070}}
Gümüşe gelip bıraktım ya sorma. Şimdi arada ARAM veya değişik oyun modu gelirse ona giriyorum. Geçen şu 5 kişilik yakın dövüş görevini de yaptık bi de değişikti. Önümüzdeki sezon biraz hareketlenirim ama :)
: Ceza Geçmişi
Ödülleri alamayacak oyuncular şöyle: - Sezon sona erdiğinde aktif bir uzaklaştırması ya da sohbet kısıtlaması bulunan oyuncular - 22.08.2017 tarihinden sonra 7 gün veya daha uzun süreli bir uzaklaştırma almış oyuncular - 2017 Sezonu içerisinde MMR şişirme (elo boosting) nedeniyle uzaklaştırılmış oyuncular Geçmişte sadece sohbet kısıtlaması aldıysan ve tamamladıysan sorun yok zaten. Şu saatten sonra tekrarlamaman lazım ancak.
: 2017 Sezon sonu ödülleri
Sende yoksa biz açıyoruz kostümü verirken.
: Dediklerinin hepsi. Bazıları ceza değil uyarı da alıyor ekranlarında uyarı yazısı yazıyor sadece. Sonuçta işlem yapılıyor bildirim geliyor.
Yapılan her işlem için geliyor aynen ama raporlayan herkese gitmiyor. Güncel bilgi verebilmek için yakın zamanda raporlayan kişilere gidiyor sadece.
: "League of Legends" oyuncularının amaçları! Senin Amacın nedir?
Benim için hem eğlence hem iş :D Ama sadece iş icabı olsa ve eğlenmesem 5 yıldır her gün istemciyi açıp yeni neler varmış, hangi kostüm indirimde falan diye bakmazdım herhalde.
: haksızlık !?!?!?
Uzaklaştırma almana sebep olan oyunda olaylar nasıl gelişmiş bi bakalım: [16:11] 0ptimist 07 (Xayah): senin a.q. emi tamh [16:17] 0ptimist 07 (Xayah): a.q. geri zekalısı [16:38] 0ptimist 07 (Xayah): a.q. salağı ya [16:47] 0ptimist 07 (Xayah): ejderi bırakıp öldürttü beni ya [16:49] 0ptimist 07 (Xayah): mal [17:12] 0ptimist 07 (Xayah): a.q. malı [18:01] 0ptimist 07 (Xayah): tahm [18:05] 0ptimist 07 (Xayah): ananı s-k--m ananı [18:08] 0ptimist 07 (Xayah): emi -r-sp uoucğu [18:13] 0ptimist 07 (Xayah): gece gece küfürmü istiyon [18:15] 0ptimist 07 (Xayah): kahpenin cocuğu [18:32] [All] 0ptimist 07 (Xayah): ya lütfen şu -r-sp uocuğu tahm report edin [18:42] 0ptimist 07 (Xayah): avradını s-kt-m-n pici ya [18:55] 0ptimist 07 (Xayah): 1 kişi böyle takımı sikiyoo işte [19:00] 0ptimist 07 (Xayah): oros pu coucğu [19:08] 0ptimist 07 (Xayah): sen jung musun a.q. cocuğu [19:58] 0ptimist 07 (Xayah): senin ta bacını s-k-m bacını [20:03] 0ptimist 07 (Xayah): yeter verin suru a.q. [20:12] 0ptimist 07 (Xayah): bu oros puocuğu lile oynanmaz [20:18] 0ptimist 07 (Xayah): sen oyna kahpe evladı [20:24] 0ptimist 07 (Xayah): botu bırak midde oyna [20:29] 0ptimist 07 (Xayah): anasınıs iktimn cocuğu [20:42] 0ptimist 07 (Xayah): vermeyin ben yokum tflerde [20:47] 0ptimist 07 (Xayah): o tahm pici korur sizi [21:28] 0ptimist 07 (Xayah): benm,i vermedim [21:36] 0ptimist 07 (Xayah): vermeyen orosp uocuklarına sor [21:40] 0ptimist 07 (Xayah): neden vermemişlker [22:09] [All] 0ptimist 07 (Xayah): o orosp u cocuğu tahm report [23:01] [All] 0ptimist 07 (Xayah): sen ağla pic kurusu [25:07] 0ptimist 07 (Xayah): sizle -r-sp- cocuğu tahm gelsin [25:10] 0ptimist 07 (Xayah): o oyunu biliyoya [25:22] 0ptimist 07 (Xayah): kazanırsınız onunla giderseniz Başta bir miktar flame var ama aranızda anlaşmanız mümkünken küfretmeye sen başlıyorsun. Oyunda senin takımından sadece küfrettiğin oyuncu seni rapor ediyor ki oyuna tek başına girmiş, pre vesaire değil. Bahsettiğin gibi preler sen ne yaparsan yap seni rapor ederlerse ama sohbet kaydında küfür/flame/aşağılama yapmadığın ortaya çıkarsa ceza alamazsın. Sadece raporların sayısına bakarak işlem yapsaydık, sence sonuç nasıl olurdu? İnsanların birbirlerini rapor etmeleri için bir engel veya kısıtlama yok. Sistem bu sınırsız sayıda raporu hiç incelemeden cezaya çevirseydi, yani bahsettiğin şekilde çalışsaydı oyunda kimse kalır mıydı? Panolar üzerinde bunun gibi kaç konuya yanıt verip, sohbet kayıtlarını, rapor sayılarını verdim inan sayısını hatırlamıyorum. Belli ki elimizde bu bilgiler var ve ona göre yaptırım uyguluyoruz. Senden ricam bu yaptırımın ardından oyuna geri dönmeyi düşünürsen bir de şu işi cidden hiç hakaret etmeden, kendi takımını veya rakibi aşağılamadan yapmayı denemen. Başkası sana o şekilde davranırsa da cevap verme, doğru şekilde rapor et yeter.
: Cevap yazdığınız için teşekkür ederim. Ancak orda ki 7 ceddini kelimesini ırka hakaret olarak düşünmemiştim.Neyse oyunda bu kadar feeder,boş flame yapan insanları oyundan bıktıran oyuncular kol gezerken benim gibi düzgün şekilde oyununu oynayan işten geldikten sonra kafa dağıtmak için oyuna giren bilerek besleme yapmayan bilerek afk kalmayan sadece anasına küfür eden birisine karşılık verdiği için süresiz ban atmanız sizin düşüncesizliğinizi gösterir. Kaç kere afk cezası almışım kaç kere bilerek besleme yapmışım kaç kere takımın huzurunu bozmuşum adaletiniz varsa girer bakarsınız. İnanın emek vermemiş olsam haksız olsam eyvallah der oyunu silerim 23 yaşındayım çocuk değilim neyin yanlış neyin doğru olduğunu çok iyi biliyorum.Hiç kimse haksız yere anasına bacısına sövülmesine seyirci kalamaz ve hiç bir oyunda da hiç kimsenin seyirci kaldığını görmedim. Neyse Hakkımın yendiğini düşünüyorum bu konuda bi yaptırımınız olursa memnun olurum teşekkürler , iyi günler !
Rica ederim, haksızlığa uğradığını düşünmeni istemem. Daha önceki oyunlarını da inceledim, bir önceki aldığın cezada da yine "Kitabını ..." şeklinde inanç değerleri üzerinden hakaret etmişsin. Kullandığın bu terimi fark etmiyorsun sanırım iki seferdir. Ya da ne anlama geldiğini, karşındaki oyuncuların bunu raporlayabileceğini bilmiyor da olabilirsin. Flame yapmayı alışkanlık haline getirenleri de uzaklaştırıyoruz bu arada onlar da genelde "ben küfretmedim ki" şeklinde itiraz ediyor. Senin ceza aldığın oyunda sana küfreden oyuncuya yanıt vermek yerine rapor etseydin keşke. O oyunda senden rapor almamış ancak ikiniz de aynı gün oyundan uzaklaştırılmışsınız.
: Adamın yazdığı yazıları da yazsana kim dayanabilir durduk yere anasına bacısına küfür edilmesine. Ben diyorum ki başkalarına sohbet cezası verilirken neden direk hesabım kapatılıyor adalet bunun neresinde ? Ben haklıyım demiyorum madem bi ceza sistemi var onu düzgün şekilde yerine getirin millete sohbet cezası verilirken bana direk süresiz ban verilmesi olmaz.
Yaptırımlar her koşulda sohbet cezasından başlar ve kalıcı uzaklaştırmaya kadar gider şeklinde bir uygulamamız yok. 10 maç sohbet cezası, 25 maç sohbet cezası, 14 günlük uzaklaştırma, kalıcı uzaklaştırma olarak artan süreç, sportmenliğe aykırı tutumdaki oyuncuların davranışlarını gözden geçirebilmesi ve reform olabilmesi için işliyor. Ancak sistem; din, dil, ırk, cinsiyet ve cinsel yönelim konusunda yapılan hakaret ve ayrımcılığa özel olarak bakıp kesin ve sert bir şekilde ceza veriyor. Senin de şikayet ettiğin gibi kimsenin kimseye dini veya inandığı değerler üzerinden saygısızlık yapmasına tahammülümüz yok. Bu durumlarda da yaptırmlara sohbet cezası ile başlamıyoruz. 14 günlük uzaklaştırma, tekrarı halinde ise kalıcı uzaklaştırma uyguluyoruz. Senin davranışın bu kategoriye giriyor. Haziran ayında yine dini değerler üzerinde küfrettiğin bir oyunun ardından 14 günlük uzaklaştırma almışsın, kalıcıya dönüşmesi de yine aynı şekilde kullandığın hakaretin ardından bu son oyunda gerçekleşmiş. [Ayrıntılara buradan ulaşabilirsin](http://tr.leagueoflegends.com/tr/news/game-updates/player-behavior/turkiyeye-ozel-degisiklikler-devrede).
Fawi (TR)
: Böyle Oyuncuları Banlasalarda LoL Un 89% Unu Banlamak Zorunda Kalmaları Lazım Bu Olursa Sirket Batar P A R A C I K L A R Gider
Böyle oyuncuları banlamazsak asıl daha fazla oyuncu kaybederiz. Para üzerinden değil oyun deneyimi üzerinden değerlendirme yapıyoruz. Yeter ki haklı şekilde ve doğru kategoriden raporunu kullan.
Fawi (TR)
: Bende Mesela Küfür Edenlerin Ekran Görüntüsünü Alıyom 250 Ye Yakın Ekran Görüntüsü Var 1 Ayda 250 Küfürbaz Paylastıgımdada İfsa Ettigimden Konuyu Kaldırıyolar
Panolar üzerinde ifşa kurallara aykrıdır. Bu görüntüler üzerinden işlem yapmıyoruz zaten oyun içerisinde o sohbet kayıtlarını takip edebiliyoruz. Rapor etmen yeterli, bunun dışında bir şey yapmana gerek yok. Oyunda da ekran görüntüsü alarak veya sohbet üzerinden sözlü sataşmaya girerek ne vaktini harcamana ne de moralini bozmana gerek yok. Emin ol, işlem yapıyoruz. Zaten Panolar'da şöyle bir gezinsen "banlandım, uzaklaştırma aldım," gibi bolca konu görmen mümkün.
: Hesaplarının kapatılması gereken insanlar.
Oyun sonunda doğru şekilde raporlaman yaptırım alması için yeterli. Bu konuda daha önce de bolca açıklama yaptık bu arada, kaç senedir oynuyormuş, oyuna ne kadar para yatırmış vesaire gibi şeyler yaptırım sisteminin kritleri arasında yok. Bunlara bakmıyoruz bile. Haklı şekilde ve doğru kategoriden raporlanan her oyuncu, bu tavrını alışkanlık haline getirdiyse mutlaka yaptırım görür.
: Adaletsiz Riot
Ceza aldığın oyundan sohbet kaydın: [8:47] TeomanKHAN (Janna): lan senini 7 ceddini s-kerm %% çocugu mal mal yakalanan sensn [8:54] TeomanKHAN (Janna): ananı avradını kitabını s-kerm senin [8:57] TeomanKHAN (Janna): orosspu evladı [9:15] TeomanKHAN (Janna): vayne oynamasını bilmiosun %% çocugu bacını s-kerm senin [9:31] TeomanKHAN (Janna): 3 lw da agresif oynuosun vayne ile %% çocugu [9:42] TeomanKHAN (Janna): mal mal [9:44] TeomanKHAN (Janna): yemin le mal [9:53] TeomanKHAN (Janna): ananın am-n- s-keym senin [9:56] TeomanKHAN (Janna): ananın tamam mı [10:11] TeomanKHAN (Janna): %% çocugu sanki öndesin safe oynucagını adamların üstüne gidion hala bacısı -r-sspu [11:12] TeomanKHAN (Janna): lan u yeni geldi geri zekaıo [11:25] TeomanKHAN (Janna): lan u yeni geldi anansını s-ktgmn evladı [11:38] TeomanKHAN (Janna): senini ananı s-kerm Daha önce 14 gün uzaklaştırmanın üzerine bu yaptırımı almışsın ama zaten bu sohbet kaydının doğrudan kalıcı uzaklaştırılması da haklı olurdu bu arada. Sebebi ise aile değerleri ve inanç üzerinden hakaret. Karşındaki ne yaparsa yapsın senin bu şekilde yanıt vermeni haklı çıkaramaz. Sana küfür eden doğru şekilde raporlandığında ceza alır, sen yanıt verirsen, hele ki bu şekilde yanıt verirsen ne farkınız kalıyor?
: Yazım Hatası
Açıklaması burada: https://boards.tr.leagueoflegends.com/tr/c/yeni-oyuncu-kosesi/wQkJUbmV-riotun-yazim-hatasi
: BAN
Ceza aldığın oyunun ilk dakikası, ortada sataşma falan yok: [1:05] Jinx: kata saçlarını boyat bi ara beyazlamış knk [1:15] YU FormenoS (Rumble): çok komiksin am k [1:18] Katarina: olum sorma kostümü hiç sevmiyomda [1:19] Jinx: zırla [1:25] Katarina: başka kostüm yok diye bunla giriyom [1:30] Jinx: ljnfkvbkhvb [1:32] YU FormenoS (Rumble): %%%%%% karılar gibi kızılmı yapsın senin gibi Tahrik eden insanlar nerede tam olarak? Oyundaki ilk cümlen küfürle başlıyor. Daha sonra sataşma ve takım arkadaşlarını aşağılama ve hakaretlerin devam ediyor. Takımındaki oyuncular da bundan rahatsız oluyor ve raporlanıyorsun. Sistem de sohbet kayıtlarının geri kalanındaki küfürleri de (karşı takıma da etmişsin) tespit edip işlem yapıyor. Hesap satmak veya satın almak da kurallara aykırı ve oyundan uzaklaştırmaya dönüşebilir bu arada paran boşa gitmesin.
: kalıcı ban
Daha önce aldığın 10 ve 25 maçlık sohbet cezaları ardından 14 gün uzaklaştırmaya ve son olarak da kalıcı uzaklaştırmaya dönen bir süreçten geçmişsin. Basit bir neden dediğin durum ise, tüm bu uyarı ve yaptırıların ardından oyuna döndüğünde takımını aşağılayan, karşı takıma şikayet eden ve morallerini bozan bir tutumla raporlanmış olman. Bu neden, seni sportmenliğe davet eden tüm o uyarılar, sohbet kayıtlarında sana gönderilen sebepler vesaire yaşanmamış olsa belki basit olabilirdi ancak yaptırımların son aşamasında sistemin seni oyunda tutmamaya karar vermesi için yeterli olmuş.
Devamını göster

Emaic

32. SEVİYE (TR)
Oy Almış
KONU AÇ