: Arkadaşına vermicektin kurallarda yazıyor. ''Eğer Bir Başkasına Hesabınızı Verirseniz Sorumluluk Sizindir Diye'' :( üzdün
Bende ondan bahsediyorum kurallar sezon 2 de yoktu
: Dostum yapacak bir şey yok. Hesap paylaşımı yasak zaten.
Ozamanlar böyle birşey yoktu eski oyunculara sorabilirsiniz.bu olaylar oyun popüler olunca çıktı
: > [{quoted}](name=DLP Ânimâl Lover,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=Pw4X1YwZ,comment-id=0000000000000000,timestamp=2017-01-06T18:33:29.485+0000) > > Ben sezon bu hesapta ap master yi ile penta attım onun güzelliği var ap yi ile yeni hesapta penta atabilirmiyim? Atar mısın bilmiyorum ama oyun çok değişti sezon 7 deyiz artık ap masterlar falan kalmadı
Oyun değiştiyse sistemde değişecek ozaman adalet var derim
: > [{quoted}](name=DLP Ânimâl Lover,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=Pw4X1YwZ,comment-id=00000000,timestamp=2017-01-06T18:25:15.976+0000) > > kardeşim zaten sezon 2 den sezon 5 e gelen kaç hesap var göstersene bana sanırım hesaba harcanan zamandan bahsettin ama burda panolarda bir çok kişi; -O kadar emeğim gitti -Çok para yatırdım içi kostüm dolu -Kaç yılımı verdim ben bu hesaba emek hırsızları -Başkaları hiç ban yemiyor tarzı haykıran oyuncularla dolu ve bunları belirtmek çok gereksiz ve faydasız + başka hesap açmalısın artık yapacak bir şey yok
Ben bu hesapta ap master yi ile penta attım onun güzelliği var ap yi ile yeni hesapta penta atabilirmiyim?
: > [{quoted}](name=DLP Ânimâl Lover,realm=TR,application-id=OsrP8mEt,discussion-id=Pw4X1YwZ,comment-id=0001,timestamp=2017-01-06T18:24:43.905+0000) > > Hemde ne küfür :D askfafk o zaman yapılacak bir şey yok, sen gitmeden önce de 1-2 küfür bile ettiysen her türlü haketmiş olursun. + hesap önce 10 sohbet kısıtlaması sonra 25 sohbet kısıtlaması, ardından 14 gün uzaklaştırma ve ardından perma yiyor yani hemen olacak iş de değil
Haklısında ben hayatımda sadece teröre küfür ederim onuda kimse gelip yargılayamaz ama eminim bu hesapta küfür etmedim
: Öncelikle kendi hesabından kendin sorumlusun başkası ban yedirtecek bir şeyler yaptıysa bile bu kimseyi ırgalamaz. Küfürden falan mı yedin
kardeşim zaten sezon 2 den sezon 5 e gelen kaç hesap var göstersene bana
: Bundan 11 ay önce
Hemde ne küfür :D askfafk
Riotçu Yorumları
Riotçu Yorumları
: Ücretsiz olsun da westte senin gibi aptallarla mı oynayalım?
Dostum sen westtin tek aptalı olduğunu kabul ediyorsun şu an peki senin olsun :)
: Ücretsiz olsun da westte senin gibi aptallarla mı oynayalım?
senin gibi aptallar westte oynuyorsa bizde oynaya biliriz :)
Riotçu Yorumları

DLP Ânimâl Lover

30. SEVİYE (TR)
Oy Almış
KONU AÇ